RdpGuard 5.2.3

RdpGuard 5.2.3

  • کاربرد : نرم افزار دیوار دفاعی مستحکم در مقابل حملات نفوذ به سرور (HIPS)
  • نسخه :Version 5.2.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : NetSDK Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک دیوار دفاعی مستحکم در مقابل حملات نفوذ به سرور (HIPS) است. این برنامه سرورهای ویندوزی را در مقابل انواع حملات بروت فورث بر روی پروتکلهای و سرویسهای ارتباطی مختلف از جمله RDP, MS-SQL, FTP, SMTP, MySQL, IIS Web Login, ASP.NET Web Forms و … محافظت میکند. این برنامه با با مانیتور کردن لاگ سرور و با بررسی لاگینهای غیر مجاز، آی پی های مشکوک را بلاک میکند. یعنی وقتی یک IP برای چند بار با کلمات مختلف تلاش میکند به سرور لاگین کند یعنی در صدد نفوذ است پس با بلاک کردن این آی پی برای یک محدوده زمانی مشخص احتمال نفوذ را بسیار کاهش خواهیم داد.

معمولا این حملات توسط رباتها و به صورت خودکار با استفاده از چندین آی پی متفاوت انجام میشود. لذا بایستی نرم افزاری به صورت خودکار و با یک استراتژی مناسب هر آی پی مشکوک را بعد از چند بار تلاش مسدود کند. این برنامه تمامی آی پی های بلاک شده و تاریخ بلاک کردن آنها را لاگ میکند و شما هر زمان میتوانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. حتی اگر پسوردهای مستحکمی برای هاست انتخاب کرده باشید و خیالتان از بابت حملات بروت فورس راحت است مسدود نکردن آی پی هایی که 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته در حال تلاش هستند به ضرر منابع سرور و پهنای باند شما است. سرور ویندوزی شما قادر به تشخیص انسان یا ربات بودن فردی که لاگین میکند نیست لذا ناچار است به همه درخواست پاسخ دهد این بعنی مصرف پردازنده، مصرف پهنای باند برای لود صفحه لاگین. خب به جای یک ربات شما چند ده ربات در نظر بگیرید، طبیعتا مصرف منابع سرور به صورت چشمگیری افزایش پیدا میکند. اینجا است که استفاده از ابزارهایی همانند RdpGuard نه تنها یک گزینه امنیتی بلکه یک ضرورت مدیریتی و استراتژیک خواهد بود.

Description

RdpGuard is a host-based intrusion prevention system (HIPS) that protects your Windows Server from brute-force attacks on various protocols and services (RDP, FTP, IMAP, POP3, SMTP, MySQL, MS-SQL, IIS Web Login, ASP.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری