Breez LocalAPK 2.1.1 x64

Breez LocalAPK 2.1.1 x64

  • کاربرد : نرم افزار دسته بندی و مدیریت فایل های APK موجود در سیستم کاربر
  • نسخه :Version 2.1.1 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Breez
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای دسته بندی و مدیریت فایل های APK موجود در سیستم کاربر طراحی شده است. این نرم افزار دارای قابلیت های بسیاری است که مدیریت این نوع فایل ها را آسانتر میکند. بررسی به روز بودن نسخه فایل ها از خصوصیات اصلی این نرم افزار است. همچنین از نقاط قوت این نرم افزار میتوان به محیط ساده و کاربر پسند آن اشاره کرد. به بیان دقیقتر، این نرم افزار اطلاعات فایل های موجود در سیستم را جمع آوری میکند و در یک محیط ساده به کاربر نمایش میدهد. از این رو میتوان با قابلیت اطمینان بالایی به بررسی به روز بودن نسخه موجود در سیستم پرداخت. همچنین این ابزار اطلاعات نسخه فعلی فایل موجود در سیستم را نیز به صورت مجزا به کاربر نمایش میدهد که همین قضیه کمک زیادی به بهبود تصمیم گیری برای استفاده از نسخه های مختلف فایل موجود میکند.

از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به انتقال مستقیم فایل ها به دستگاه اندرویدی کاربر نام برد. این ویژگی با استفاده از گزینه “Send to Device QE Code” برای کاربر فراهم میشود. همچنین این ابزار مستقیما به Play Store متصل میشود و امکان دانلود مستقیم از آن را فراهم میکند. همچنین این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است و به کاربر امکان اضافه کردن دستورات دلخواه مختلف را میدهد و به افزایش سرعت مدیریت فایل ها کمک میکند. درآخر باید به این نکته بسنده کرد که اگر کاربر نیاز به مدیریت تعداد زیادی فایل APK در سیستم خود دارد، بی شک LocalAPK یکی از گزینه های مناسب برای این کار است.از قابلیت های کلیدی این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
بررسی به روز بودن فایل APK
تغییرنام فایل های APK به نام های پکیج، نام نرم افزار و یا نام موجود در Play Store
حذف فایل های قدیمی
انتقال فایل های APK به دستگاه شما با استفاده و بهره گیری از کد QR
اجرای دستورات خاص با استفاده از اطلاعات فایل APK
امکان استفاده از APK Shell در محیط ویندوز

Description

LocalAPK is the best way to organize your APK file collection. It contains several features to facilitate the organizing of Android APK files.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری