Autodesk AutoCAD Plant 3D 2019.0.1 x64

Autodesk AutoCAD Plant 3D 2019.0.1 x64

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و مستند سازی سه بعدی پروژه‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • نسخه :Version 2019.0.1 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2018

توضیحات

محصول شرکت Autodesk را می‌‌توان برای انجام کارهای طراحی، مدل سازی سه بعدی و مستند سازی پروژه‌های واحد‌های صنعتی نفت، گاز و پتروشیمی به کار برد. مزیتی که این نرم افزار دارد کار در محیط آشنای AutoCAD است که باعث می‌شود تا مهندسین بتوانند با صرف کمترین زمان برای فراگیری، از این نرم افزار جهت دست یافتن به یک طرح سه بعدی مدرن تأسیسات فرایندی و انتقال صنایع شیمیایی استفاده کنند. ویژگی‌ها و ابزارهای این نرم افزار از روش‌های سازماندهی شده و استاندارد پیروی می‌کنند و انواع خدمات و توانایی‌ها را در طراحی، انواع گزارش، اسناد و غیره در اختیار مهندسان صنایع شیمی و پتروشیمی و خدمات انتقال آب و گاز و نفت و خدمات شهری قرار داده و باعث می‌شود که پروژه‌های تأسیسات و فرایندها سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk AutoCAD Plant 3D:
- افزایش میزان بهره وری در طراحی و مهندسی پروژه‌های نیروگاهی
- امکانات فوق العاده سازمان دهی و تنظیم پروژه‌ها
- شامل المان‌های تجهیزاتی و سازه‌ای استاندارد
- شامل امکاناتی جهت ایجاد ساختارهای لوله کشی و تجهیزات
- یکپارچه سازی شده با AutoCAD P&ID
- امکانات بسیار مناسب در زمینه گزارش گیری و جستجو

Description

With the introduction of AutoCAD Plant 3D 2019 Autodesk has met the needs of the process plant industry sector, and delivered an affordable but powerful 3D process plant design and plant layout application to a market place once dominated with expensive and difficult solutions to both learn and maintain.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری