Jihosoft Phone Transfer 3.4.2

Jihosoft Phone Transfer 3.4.2

  • کاربرد : نرم افزار انتقال اطلاعات گوشی قدیمی به گوشی جدید
  • نسخه :Version 3.4.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Jihosoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اگر به تازگی گوشی هوشمند جدیدی را خریداری نموده اید و قصد دارید تمامی اطلاعات موجود بر روی گوشی قبلی خود را به آن منتقل کنید خواهید دید که این امر به صورت دستی و مجزا بسیار زمان بر خواهد بود و به علاوه ممکن است تمامی فایل ها به درستی منتقل نشود از همین رو ما استفاده از نرم افزار های ویژه ی این کار را به شما پیشنهاد می کنیم. Jihosoft Phone Transfer نرم افزاری برای انتقال اطلاعات مختلف شامل پیام های متنی، گزارش تماس ها، مخاطبین، تقویم، عکس ها، فیلم ها، موسیقی ها، اپلیکیشن ها و ... مابین گوشی های هوشمند با سیستم عامل های آندروید و آی او اس است. این نرم افزار از انتقال اطلاعات و فایل ها بین آندروید به آندروید، آندروید به iOS، iOS به iOS، iOS به آندروید و ... پشتیبانی می کند. همچنین به شما اجازه ی تهیه ی نسخه ی پشتیبان و انتقال و بازیابی اطلاعات با استفاده از آن را خواهد داد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Jihosoft Phone Transfer:
- انتقال داده ها مابین انواع گوشی ها تنها با یک کلیک
- انتقال کامل و ایمن اطلاعات بدون از دست رفتن آن ها
- امکان انتقال تمامی داده ها شامل پیامک ها و مخاطبین و ...
- انتقال داده های مولتی مدیا مانند عکس، فیلم و موسیقی
- پشتیبانی از سیستم عامل های آی او اس و آندروید
- امکان انتقال اطلاعات مابین سیستم عامل های متفاوت
- امکان بکاپ گیری از اطلاعات گوشی برای بازیابی و یا انتقال اطلاعات
- و ...

Description

Jihosoft Phone Transfer Quickly Transfers Contacts, Text Messages, Call Logs, Calendar, Photos, Videos, Music, and Apps between Android and iOS devices. Helps to transfer contacts, messages, photos, videos, music and more between phones from different carriers, such as AT&T, Verizon, Sprint, T-Mobile, etc. Transferring from Android to Android, Android to iOS, iOS to iOS, iOS to Android, etc. are all supported. Allows you to backup your Android or iPhone to computer and then restore to any other supported devices whenever you want. Also, you can restore data from backups that are created by iTunes, Android Recovery, iPhone Recovery, and more.

Here are some key features of "Jihosoft Phone Transfer":
- All-in-one Data Transfer between Android & iPhone
- Backup and Restore Phone Data in Lossless Quality
- Transfer Data from Phone to Phone in One-Click
- Risk-Free Phone Transfer Tool, Zero Quality Loss

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری