Plugin Boutique Scaler v1.2.0

Plugin Boutique Scaler v1.2.0

  • کاربرد : وی اس تی پلاگین
  • نسخه :Version 1.2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Plugin Boutique
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Plugin Boutique Scaler یک می دی جدید و منحصر به فرد از شرکت Plugin Boutique است که باعث پیدا کردن و تولید آکوردها در سبک های مختلف موسیقی می شود. با نصب Plugin Boutique Scaler در نرم افزار اهنگسازی تان یک پلاگین می دی جدید و الهام بخش را برای ساخت اکورد در اختیار دارید! قبل از ان توصیه می کنیم تحت هیچ شرایطی این پلاگین را از دست ندهید و پس از خواندن توضیحات سریعا به ادامه مطلب بروید! این پلاگین ابزاری جامع برای تمام کاربران موزیک ساز است که با توجه به تشخیص، انتخاب مقیاس و پیشنهادات اکورد به تمام کاربران برای ساخت یک موسیقی بهتر کمک می کند. از ویژگی های اصلی این می دی جدید می توان به ۴ پارامتر مختلف مقیاس ها، سبک ها، خوانندگان و بخش تنظیمات کاربری اشاره کرد. می خواهید یک اهنگ در سبک EDM بسازید و نیاز به اکوردهای حرفه ای برای این سبک داید، بسیار خوب، فقط کافیست پلاگین را اجرا کنید و سبک EDM را در پارامتر سبک ها انتخاب کنید و تمام! بیش از ۱۰۰ مجموعه اکورد و سبک موسیقی و همینطور ۱۲ کلید مختلف در پلاگین Plugin Boutique Scaler وجود دارند که می توانید ان ها را یکی پس از دیگری استفاده کنید! اگر به دنبال یک می دی جدید و منحصر به فرد برای تشخیص و ساخت اکورد در هر سبکی از موسیقی هستید که طراحی و ساخت فوق العاده ای داشته باشد و بتواند برای روزها به اهنگ سازی میخکوب تان کند به هیچ وجه پلاگین Plugin Boutique Scaler را از دست ندهید!

Description

Scaler is a unique and inspirational MIDI effect that makes finding chords and progressions intuitive and fun! With note detection, scale selection and chord suggestions, Scaler is a comprehensive but easy-to-use toolbox that will help anyone make better music.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری