DearMob iPhone Manager 2.5

DearMob iPhone Manager 2.5

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت گوشی‌های آیفون
  • نسخه :Version 2.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Dearmob & Digiarty
  • سال تولید : 2018

توضیحات

امکان تبادل فایل بین کامپیوتر شخصی و آیفون را فراهم می‌سازد. با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانید آهنگ‌ها، فیلم‌ها و پادکست‌ها را ویرایش کنید و از داده‌های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر شما مدت‌های مدیدی است که از گوشی آیفون استفاده می‌کنید، احتمالاً حجم گسترده‌ای از اطلاعات بر روی آن ذخیره شده است. در چین شرایطی، نرم‌افزار DearMob iPhone Manager به شما این امکان را می‌دهد که داده‌های ذخیره شده بر روی گوشی آیفون خود را مدیریت کنید.سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
پشتیبانی از قابلیت همگام‌سازی دوسویه و ویرایش فایل‌های ذخیره شده.
امکان انتقال فایل‌ها به کامپیوتر شخصی بدون نیاز به نصب آیتونز.
برخورداری از یک محیط جذاب و کاربرپسند.
امکان دسترسی به شماره مخاطبین، پادکست‌ها، اس‌ام‌اس‌ها، برنامه‌ها، تقویم، کتاب‌ها و فلش درایو.
سهولت ایجاد و ویرایش نسخه پشتیبانِ داده‌های ذخیره شده بر روی آی‌دیوایسِ شما.

Description

DearMob iPhone Manager is a tool designed to help you seamlessly transfer files to and from your PC as well as edit tracks, videos, podcasts or create backups for your important data. In the eventuality that you are a long time iOS user, then chances are that you gathered a lot of data on your device. Whether it is photos from the vacation you took in the past years or music that you downloaded over time, having a manager can free up some space for more memories and perhaps, make your device work smoother.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری