ProfExam Suite 6.4.1804.404

ProfExam Suite 6.4.1804.404

  • کاربرد : نرم افزار طراحی آزمون
  • نسخه :Version 6.4.1804.404
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Sketchman Studio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

رم افزاری جدید و کاربردی در زمینه طراحی آزمون‌های الکترونیکی است. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کاربرد دستگاه‌های دیجیتالی، ردپای آنان را می‌توان در هر بخش از فعالیت‌های روزمره مشاهده کرد. یکی از کاربردهای جدید فناوری اطلاعات، ورود به فضای آزمون‌ها و امتحانات است. به کمک نرم افزارهای طراحی آزمون و سیستم‌های برگذاری دوره‌های آموزشی آنلاین، رفته رفته سیستم‌های سنتی و قدیمی جای خود را به روش‌های مدرن و جدید داده‌اند. نرم افزارهای بسیار هم در این زمینه تولید و به بازار عرضه شده‌اند که اکنون با معرفی یکی از جدیدترین آنان در خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز هستیم.

نرم افزار ProfExam Suite، یک راهکار عالی و جامع برای طراحی و ایجاد امتحان (آزمون) به صورت الکترونیکی است. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه، آزمون‌های خود را با 6 سبک مختلف از سوالات طرح کنید. برای مثال، سوالات طرح شده می‌توانند دارای پاسخ تشریحی، جای خالی، چند گزینه‌ای، صحیح و غلط و … باشد. با استفاده از این نرم افزار، نیاز به کاغذ و خودکار در شیوه سنتی برگذاری امتحانات حذف شده و امکان بررسی نتایج نیز در زمان کوتاه‌تری نیز فراهم خواهد شد.


ویژگی های نرم افزار ProfExam Suite :

– امکان طرح سوالات آزمون با پاسخ‌های چند گزینه‌ای، صحیح و غلط، جای خالی و …

– قابلیت برگذاری آزمون‌های الکترونیکی با هر تعداد شرکت‌کننده

– توانایی تکرار آزمون در بازه‌های زمانی مشخص شده

– امکان ویرایش و تغییر در سوالات آزمون

– توانایی وارد کردن سوالات از فایل‌های PDF یا RTF

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

Description

ProfExam Suite Easy solution for creating and holding examinations. Exam Simulator Software A desktop exam simulator for certification exam preparation. Create Exams & Tests With Our Test Maker Software.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری