Arturia CMI V 1.2.0.1391

Arturia CMI V 1.2.0.1391

  • کاربرد : نرم‌افزار وی اس تی سینت سایزر دیجیتال برای مک
  • نسخه :Version 1.2.0.1391
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Arturia
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Arturia CMI V یکی از جدیدترین و برجسته ترین وی اس تی سینت سایزر دیجیتال از کمپانی Arturia است که تا به حال وی اس تی های مختلفی را منتشر کرده است و بهترین سینت سایزرهای اهنگسازی را در کارنامه خود دارد. وی اس تی های کمپانی Arturia در میان تمامی کاربران ایرانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از دلایل ان رابط کاربری و محیط برنامه این وی اس تی ها می باشد که ساختاری بسیار ساده و در عین حال کارامد دارد، اما این وی اس تی یک نمونه از سینت سایزر دیجیتال با محیط کاربری ساده و آسان است که صداها و امکانات خارق العاده ای را برای ساخت موزیک ارائه می دهد و یک طراح عالی صدا بشمار می رود. رابط کاربری فیزیکی الهام بخش، فیلترهای آنالوگ دقیق مدل سازی شده، ۳۲ استپ سکوئنسر، افکت های فوق العاده بی نظیر، پنجره میکسر مناسب، ۳۶۰ پریست از پیش تنظیم شده برخی از ویژگی های مهم این وی اس تی سینت سایزر دیجیتال بشمار می روند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Arturia CMI V:
- امکان کوچکتر کردن سایز وی اس تی
- دارای پنجره تنظیمات پیشرفته Function برای طراحی صدا
- دارای پنجره اختصاصی سکوئنسر
- منوی پنجره پریست های کارخانه
- و...

Description

The CMI V is a spot-on reincarnation of the first commercially available digital sampling system in music history-the sonic powerhouse behind numerous early MTV-era megahits. We even went the extra mile and added new creative features that weren't possible back in the day.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری