Arturia DX7 V 1.2.0.1391

Arturia DX7 V 1.2.0.1391

  • کاربرد : نرم‌افزار وی اس تی سینتی سایزر یاماها برای مک
  • نسخه :Version 1.2.0.1391
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Arturia
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اولین سینث‌ سایزر دیجیتال موفق تجاری در زمان خود است. صدای آن را می‌توان در آثار ضبط شده فراوانی از دهه ۸۰ میلادی شنید. دی ایکس۷ مدلی با قیمت متوسط از سری کیبوردهای اف ام بزرگ شامل دی ایکس۹، دی ایکس۱۰۰، دی ایکس۱۱ کوچکتر و دی ایکس۱، دی ایکس۵ بزرگتر بود.
این ابزار بر پایه سنتز مدولاسیون فرکانس اف ام ساخته شده بود و بر اساس پژوهش جان چاونینگ از دانشگاه استنفورد شکل گرفته بود. دی ایکس۷ بخاطر دقت و انعطاف پذیری در وضوح آن شناخته شد و مقدم بر سینث‌سایزرهای آنالوگ مشابه خود می باشد. دی ایکس۷ بخاطرصدای پیانوی الکتریک، ناقوسها و ... به صدای سابیده شدن فلز روی فلز بسیار معروف بود. این سینث‌سایزر تک آوایی قادر به پخش پلی فونیک ۱۶ نتی است، ۳۲ الگوریتم دارد که هر یک می‌تواند چیدمان متفاوتی داشته باشد و به استفاده کنتده‌اش اجازه می‌دهد تا ۶ اپراتور صدا را به صورت مستقل یا غیرمستقل باهم درآمیزد. با نصب وی اس تیArturia DX7 V در نرم افزار اهنگسازی تان، یک سینتی سایزر از تمام صداهای فوق العاده باکیفیت یاماها DX7 در اختیار دارید که تمام امکانات و تنظیمات این سینتی سایزر را به شما ارائه می دهد. به گفته کمپانی سازنده تمام فن آوری های دیجیتال FM، الگوریتم های دیجیتال، راکت های تقویت کننده، مدولاسیون های گسترده و بسیاری از موارد دیگر به طور به طور چشمگیری طراحی شده است که پس از نصب کار بلا سینتی سایزر یاماها DX7 را در ذهنتان تثبیت خواهد نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Arturia DX7 V:
- رابط کاربری آسان
- دارای ۳۲ الگوریتم دیجیتال
- دارای ۶ اپراتور با فیلتر multi-mode و فیدبک
- دارای ماتریس پیشرفته مدولاسیون
- و...

Description

In 1983, the DX7 changed the world of music. Today, the DX7 V gives you the power to change it again. Nothing says ‘80s like the sound of the DX7. Our authentic recreation gives you all the same FM digital technology and sounds that earned the instrument a revered place in the history of both keyboards and contemporary music. We didn’t stop at just replicating it, though —we re-imagined it. New operator waves, extensive modulation additions, arpeggiator and onboard FX chains enhance your sonic possibilities exponentially. For bonus points, an intuitive graphic interface makes what was once a daunting programming task a creative joy today.

Features:
- 32 original DX7 algorithm
- All DX7 original parameters
- Original DX7 SysEx import
- 25 available waveforms per operators
- 6 Operators with multi-mode filter and feedback per operators
- DX7, DADSR and Multi-Segments envelopes (syncable and loopable) per operators
- 2 Modulation envelopes
- 4 assignable macros
- Advanced modulation matrix
- A step sequencer, 2 LFOs with 6 waveforms and an arpeggiator
- 4 FXs slots that can be routed in parallel or in serie
- An oscilloscope
- Vintage and Modern DAC Mode for a proper emulation of the DX7 converter
- 32 voices of polyphony
- 4 voices of unison with unison detune
- 436 factory presets

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری