DgFlick Greeting Card Xpress PRO 4.0.0.0

DgFlick Greeting Card Xpress PRO 4.0.0.0

  • کاربرد : نرم افزار ساخت کارت پستال حرفه ای
  • نسخه :Version 4.0.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DgFlick
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار ساخت کارت تبریک، با بیش از ۱۰۰ قالب آماده که می توانید با یک کلیک ایجاد و استفاده کنید. قالب هایی مناسب برای افزودن در طرح های شماست. شما می توانید به راحتی کارت پستال های خود را برای هر رویداد و مناسبتی ایجاد کنید.
شما توسط نرم افزار DgFlick Greeting Card Xpress می توانید برای سالگرد تولد و کارت های تبریک ، بهترین آرزوها،تبریکات،دعوت نامه ها و بسیاری موارد دیگر بسازید، به طور معمول با کارت پستال آماده شما محدودیتی در انتخاب ندارید، شما می خواهید کارت تبریک بسازید ولی با احساسات تان منطبق نیست ولی توسط این برنامه به راحتی اینکار امکان پذیر است.
طراحی کارت پستال آسان و سریع
ساخت کارت تبریک کارتنی کار سختی نیست. این برنامه به شما کمک می کند تا به سرعت و به آسانی آن را به دست آورید. صرفه جویی در زمان و تلاش و نتایج حرفه ای را برای تان داراست.. با چند کلیک، انواع مختلفی از طرح های تبریک مختلف برای رویدادها / حالت / حوادث مختلف ایجاد کنید. دارای اندازه استاندارد صنعتی داخلی و آماده استفاده از قالب هایی که می توانید طراحی فوری را آغاز کنید. ایجاد کارت تبریک خودکار، آسان و سریع.

Description

Greeting card xpress have more than 100 ready to use templates, which can be used at single click. Templates those are perfect for adding impact across your designs. Get your Greeting Card design for any occasion and event. Ready to use templates are categorized occasion wise for the convenience of the user. We have templates ready for Anniversary, Birthday, Thank You Cards, Best Wishes, Congratulations, Invitation Cards and many more. Get started easily with these Templates.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری