Runtime GetDataBack Simple 5.00

Runtime GetDataBack Simple 5.00

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده
  • نسخه :Version 5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Runtime Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اگر هارد دیسک شما به شدت آسیب دیده است و قادر نیستید به اطلاعات ذخیره شده در آن دسترسی داشته باشید، GetDataBack می تواند به شما کمک کند تا تنها در سه مرحله و به آسانی اطلاعات خود را بازیابی کنید. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی است که در زمینه بازیابی اطلاعات مطرح شده است و در دو ویرایش برای درایوهای دیسک سخت با فرمت FAT و همچنین نسل جدید درایو ها با فرمت NTFS عرضه شده است. که نسخه GetDataBack For FAT آن از FAT 12, 16 & 32 و نسخه GetDataBack for NTFS آن از انواع NTFS ها پشتیبانی می کند.
برای GetDataBack تفاوتی ندارد فایل های شما چگونه حذف شده اند، بر اساس اتفاقات و مشکلات برق رسانی آسیب دیده اند، به صورت فیزیکی صدمه دیده اند، به صورت عمدی و به طور کامل از پاک شده اند، فرمت شده اند و حتی عملیات Fdisk بر روی هارد شما صورت گرفته است و حتی این که ویندوز و سیستم عامل درایو شما را می شناسد یا خیر! این نرم افزار تمامی این دلایل را نادیده گرفته و اطلاعات را بازیابی می کند.

GetDataBack با استفاده از الگوریتم و فن آوری پیشرفته خود به بررسی سکتور به سکتور هارد پرداخته و تمامی آنچه را که با سیستم پیشرفته خود قادر به خواندن است برای شما ثبت می کند و سرانجام همگی اطلاعات به دست آورده خود را به صورت پوشه بندی شده برای شما مرتب کرده و به نمایش می گذارد تا بتوانید براحتی اطلاعات حذف شده خود را پیدا نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetDataBack for FAT/NTFS:
- بازیابی اطلاعات از هارد درایو ها و درایوهای USB و Firewire
- امکان ریکاوری نمودن پارتیشن ها و فلاپی درایو
- بازیابی Drive Images و Zip/Jaz Drives
- سرعت بالا در جست و جو و بازیابی فایل های پاک شده
- اهمیت نداشتن چگونگی پاک شدن فایل
- بازگردانی فایل هایی که توسط ویروس ها مورد حمله قرار گرفته اند
- امکان بازیابی Boot Record ها و ...
- بازگردانی فایل های پاک شده حتی پس از فرمت و یا Fdisk
- سازگاری کامل با دو سیستم فایل FAT و NTFS
- رابط کاربری بسیار ساده
- بکارگیری و استفاده آسان
- امکان بازیابی فایل ها از روی شبکه های محلی
- قابلیت بازگردانی فایل ها از روی دیسک های نوری
- عدم نیاز به سیستم قدرتمند سخت افزاری
- امکان بازیابی فایل هایی که مدت طولانی است که پاک شده اند
- و ...

Description

GetDataBack is an application that will help you retrieve your lost files if the hard drive's partition table, FAT boot record or root directory have been damaged by a virus, accidental deletion, disk formatting or power failure.
GetDataBack for NTFS is a file recovery software solution that was specifically designed to work with NTFS drives, attempting to restore the lost data, whatever the reason.

GetDataBack can even recover your data when the drive is no longer recognized by Windows. It can likewise be used even if all directory information - not just the root directory - is missing.
Advanced algorithms will make sure that all files and directories are put together as they were. GetDataBack works on a partition level. It restores one partition at a time.

GetDataBack is safe. It is read-only, meaning the program will never attempt to write to the drive you are about to recover.
GetDataBack enables the regular user to conduct his own data recovery by guiding him through three easy to understand steps, while giving the advanced user the possibility to interfere with the recovery and improve the results, by examining the scan log, the file system details, file and directory information, by selecting the sector range to be scanned in the option for partial scan, by choosing excessive search for file systems or search for lost files, by calling Runtime's DiskExplorer.

Here are some key features of "GetDataBack":
GetDataBack recovers data from:
- Hard Drives
- USB and Firewire Drives
- Partitions
- Floppy Drives
- Drive Images
- Zip/Jaz Drives
- Smart Media and Compact Flash Cards
- USB Flash Drives
- Remote drives through a serial cable or TCP/IP
- RAID arrays using a virtual image

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری