MOBILedit Phone Copier Express 4.2.0.12812

MOBILedit Phone Copier Express 4.2.0.12812

  • کاربرد : نرم افزار انتقال اطلاعات بین دو گوشی
  • نسخه :Version 11.3.158
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MOBILedit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای کپی و انتقال اطلاعات میان دو گوشی هوشمند است .
یک گوشی تلفن همراه هر چه قدر هم گران قیمت و با کیفیت باشد بدون محتوا و اطلاعتش چیزی به جز یک قطعه سخت افزاری نیست ! محتوای گوشی قطعا مهم ترین بخش گوشی هستند و اطلاعات شخصی مانند پیام ها و لیست تماس و نام کاربران از این دسته اند . حال فرض کنید گوشی جدید خود را خریده اید اما برای انتقال حجم انبوهی از اطلاعات مثل شماره تلفن ها ، پیامک ها و … دچار مشکل شده اید .این جاست که به نرم افزار MOBILedit Phone Copier Express نیاز پیدا می کنید چون این نرم افزار تمام اطلاعات حیاتی و ضروری روی گوشی شما را به گوشی جدیدتان منتقل می کندبدون اینکه چیزی از قلم بیفتد !
کار با نرم افزار بسیار راحت است کافی است شما تلفن های خود را از طریق ارتباطاتی از جمله بلوتوث و وایرلس به هم متصل کنید و بعد اطلاعاتی را که می خواهید منتقل شوند را انتخاب کنید تا عملیات انتقال فایل ها شروع شده و به سرعت هر چه تمام تر پایان یابد و اکنون شما هر آنچه در گوشی قبلی خود داشتید در این گوشی جدید نیز خواهید داشت .
نرم افزار بسیار ساده اما کاربردی است و شما می توانید از این امکان در جاهای مختلفی استفاده کنید و باب میل خودتان آن را شخصی سازی کنید .

خصوصیات نرم افزار انتقال اطلاعات بین دو گوشی MOBILedit Phone Copier:
انتقال اطلاعات از هر نوع گوشی هوشمند
سرعت بالا و قابل قبول نرم افزار
پشتیبانی از شبکه های وایرلس برای انتقال
آسانی کار با نرم افزار
تنها نرم افزار موجود در این زمینه

Description

Professional tool for phone content transfer. Easily transfer, backup or restore contacts, messages, photos, videos, calendar, notes, tasks, applications and settings between phones. The majority of phones ever manufactured is supported. Easy transfers between phones Whether you are upgrading or switching phone manufacturers, Phone Copier Express will make the move simple. With Phone Copier Express, you can transfer your phone content to another device. Just select the type of data you want to keep, click, and copy. Copy contacts, messages, calendar, photos, music, apps and documents. Everything will be intelligently placed into the appropriate folders of your new phone.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری