Paragon Linux File Systems for Windows 5.1.1015

Paragon Linux File Systems for Windows 5.1.1015

  • کاربرد : دسترسی به درایوهای لینوکس در ویندوز
  • نسخه :Version 5.1.1015
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Paragon Software Group
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه فراهم‌سازی دسترسی به پارتیشن‌های سیستم‌عامل لینوکس در محیط ویندوز است. همانطور که می‌دانید، به علت تفاوت در طراحی و معماری سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس، به طور مستقیم نمی‌توان درایوهای لینوکس را در سیستم عامل ویندوز مشاهده کرد. این بدان معناست که در صورت نصب دو سیستم‌عامل بر روی سیستم، توانایی دسترسی به پارتیشن لینوکسی خود را در ویندوز نخواهید داشت. نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، امکان دسترسی به درایوهای لینوکس را در محیط ویندوز فراهم ساخته و این مشکل را برای همیشه برطرف نموده است.

این برنامه از انواع فایل فرمت‌های ExtFS/Btrfs/XFS مربوط به لینوکس پشتیبانی کامل دارد و قادر است درایورهایی با این فایل فرمت‌ها را در محیط ویندوز برای کاربر به نمایش بگذارد. به بیان دقیق‌تر، این نرم افزار به منظور سازگاری بیشتر دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز طراحی گردیده تا خلأ میان آنان را از این حیث کمتر کند.



ویژگی های نرم افزار Paragon Linux File Systems for Windows :

– فراهم‌سازی امکان دسترسی به پارتیشن‌های لینوکس در محیط ویندوز

– عدم تغییر در نوع پارتیشن‌ها و اطمینان از سلامت فایل‌ها

– بهره‌وری چشم‌گیر

– قابلیت خواندن/نوشتن بر روی انواع پارتیشن‌های ExtFS/Btrfs/XFS در ویندوز

– توانایی دسترسی مستقیم و Mount شدن خودکار همزمان با استارت آپ ویندوز

– سازگاری کامل با Windows 7/8/8.1/10

Description

Linux File Systems for Windows by Paragon Software is a unique tool which gives you full access to Linux volumes within Windows. Just plug your hard disk with ExtFS/Btrfs/XFS partitions into your PC and instantly work with any media on the Linux partitions.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری