Substance Painter Live Link (for Cinema 4D-3DS Max-Maya-Modo-Blender and Houdini) 2018

Substance Painter Live Link (for Cinema 4D-3DS Max-Maya-Modo-Blender and Houdini) 2018

  • 1.0 (1 رای)
  • نسخه :Version 2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Allegorithmic
  • سال تولید : 2018

توضیحات

شما میتوانید با استفاده از این پلاگین، داده های سه بعدی ( 3D assets )خود را تنها با یک کلیک از Substance Painter به نرم افزارهای سه بعدی دیگر منتقل کنید پلاگین Substance painter live link دقیقا آنچه را که معنی میدهد ، انجام میدهد، رابطی بین نرم افزارهای ساخت و نقاشی تکسچر شرکت Allegorithmic با برنامه های DCC (Direct Client-to-Client). زمانیکه این دو برنامه به یکدیگر لینک شدند ، تغییراتی که بر روی داده ها (assets) در نرم افزار substance painter انجام میدهید را میتواند تنها با یک کلیک در برنامه های لینک شده دیگر نیز انجام دهید ؛ که این روش عملا بسیار سریعتر از فرآیند رندرگیری برای تست است.
این پلاگین با نرم افزار MODO ،MAYA ( شامل هردو موتور رندرگیری Arnold و Redshift ) و Blender ( شامل موتور Cycles و موتور جدید Eevee در Blender 2.8 ) سازگار بوده و به خوبی با آن ها کار میکند.

Description

These plugins allows to create a persistent link between Substance Painter and Unity.
Please note this plugin is currently in Developer Preview:
- it works only with the default PBR shader of Unity
- it may not work in some cases with some meshes

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری