الگوهای قابل تشخیص دفرماسیون (تغییر شکل) انسانی اسمیت / Smith Recognizable Patterns of Human Deformation

الگوهای قابل تشخیص دفرماسیون (تغییر شکل) انسانی اسمیت Smith Recognizable Patterns of Human Deformation

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : John M. Graham
  • چاپ و سال / کشور: 2007
  • تعداد صفحه : 338

توضیحات

الگوهای قابل تشخیص دفرماسیون انسانی اسمیت، تنها کتاب اختصاص داده شده به تشخیص و مدیریت نقائص هنگام تولد ناشی از نیروهای مکانیکی در اواخر دوره بارداری است.
این کتاب با رویکرد مبتنی بر شواهد، شما را به مداخله به موقع و موثر برای جلوگیری از عواقب طولانی مدت جانبی و ثانویه مجهز می کند.
این کتاب با رویکرد بالینی اولیه برای مشکلات تغییر شکلی مشکوک، و سپس قدم به قدم از طریق پاتوژنز، ویژگی های تشخیصی، مدیریت، پیش آگهی و مشاوره برای هر حالت، شما را راهنمایی می نماید.
برخی از اختلالات ژنتیکی مطرح شده در این کتاب عبارتند از: طیف گسترده ای از تغییر شکل های اندام های تحتانی، دررفتگی مفصل، فلج عصبی، تغییر شکل قفسه سینه و ستون فقرات، تغییر شکل سر و گردن، کارنیوسینوستوزها و تغییرات استخوان جمجمه، مشکلات مرتبط با تولد غیر طبیعی، فلج های تولد، تغییر شکل سر نوزاد و کجی گردن.
کتاب الگوهای قابل تشخیص دفرماسیون انسانی اسمیت، به شما برای تشخیص دفرماسیون ها (deformations، تغییر شکل ها) از مالفرماسیون ها (malformations، ناهنجاری ها) کمک می کند، به نحوی که شما بتوانید آنها را به طور مناسب مدیریت نمایید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری