WA Production The King v1.0.1

WA Production The King v1.0.1

  • کاربرد : دانلود پلاگین کمپرسور
  • نسخه :Version 1.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : WA Production
  • سال تولید : 2018

توضیحات

چرا باید از پلاگین The King استفاده کنیم؟ با توجه به این سوال در این پست از دیجی موزیک قصد داریم جدیدترین نسخه این پلاگین را همزمان با انتشار برای دانلود خدمت شما کاربران میکس و مستر کار و صدابرداران عزیز معرفی کنیم! The King عنوان یک پلاگین جدید، حرفه ای و قدرتمند کمپرسور چند بانده از شرکت W. A. Production است. به طور کل کمپرسورهای چند بانده به شما این امکان را می دهند تا تمام باندهای یک ترک صوتی، ابزارهای میدی و master rack را فشرده سازی کنید. علاوه بر ان به شما اجازه می دهند تا آستانه هر باند و زمان ریلیز و رها سازی ان را تغییر دهید. خوب اینجا می توانم بگویم پلاگین The King دکمه های استانه هر باند صوتی خیلی بیشتر از چیزی است که شما فکرش را بکنید! حالا با اطمینان می توانید آستانه این باند ها که یکی از مهمترین پارامترهای فشرده سازی صدا است را به سادگی تنظیم کنید! برای مثال اینطور بگویم که اکثر پلاگین های کمپرسور سه باند استانه صدا (Low, Mid and High) را برای فشرده سازی ارائه می دهند اما این پلاگین کمپرسور پنج باند استانه صدا (Low, Low Mid, Mid, High Mid and High) را برای فشرده سازی ارائه می دهد.

Description

We believe the real question is why shouldn't you use The King? Let us tell you a little about it. The King is a beast of a creation. It is summarized as a Dynamically Enhances Multi-Band Compression Plug-In. The average joe Multi-Band Compression allows the user to compress all the bands of an audio track, MIDI instrument and or the master rack. They also allow you to change the threshold of each band and the release time, all of the basic, right? Well The King is much more than just increasing some threshold knobs.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری