Togu Audio Line TAL-Mod 1.1.1

Togu Audio Line TAL-Mod 1.1.1

  • کاربرد : وی اس تی سینث سایزر انالوگ و مجازی
  • نسخه :Version 1.1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : TAL - Togu
  • سال تولید : 2018

توضیحات

TAL-Mod یک وی اس تی سینث سایزر انالوگ و مجازی از استودیوی Togu Audio Line برای ساخت موزیک است که به درخواست شما جدیدترین نسخه ان را برای دانلود عرضه کرده ایم و هم اکنون پیش روی شماست! با نصب این سینث سایزر شما به صداهایی تازه، استثنایی و نامحدود در ساخت موزیک دسترسی پیدا می کنید ؛ صداهایی از ارپژ سکوئنسرها، بیس، استاپ های آکورد، برس، درام، پرکاشن، سینت، استرینگ، پلاک، پد، لید، کی برد، افکت های صوتی و بسیاری از صداهای تازه و باکیفیت دیگر! علاوه بر ان وی اس تی فوق از فیلترهای اسلاتور و افکت های جالبی برخوردار است. این نسخه از وی س تی TAL-Mod برای نسخه های ویندوز و مک منتشر شده در تمام نرم افزارهای اهنگسازی نیز به سادگی قابل نصب و اجرا است
برخی از ویژگی های وی اس تی سینث سایزر TAL-Mod
– دارای ۳ اسیلاتور با saw، pulse، triangle و sine waveforms اختیاری
– دارای ۱ اسیلاتور نویز اضافی با رنگ قابل تنظیم
– شامل ۲ فیلتر با رزولوشن آنالوگ با کیفیت بالا و در حالت های مختلف
– مسیر سیگنال کامل استریو
– امکانات مدولاسیون تقریبا نامحدود
– رابط کاربری قابل تغییر اندازه
و …

Description

TAL-Mod is a virtual analog synthesizer with an exceptional sound and almost unlimited modulation possiblities. Its special oscillator model is able to create a wide range of sounds, from classic mono to rich stereo leads, effects and pads. Routings can be done with virtual patch cables. Just connect a modulation output with a modulation target. After that it's possible to adjust the intensity of the modulation. You don't need to be a modular expert. The plug-in is suitable for beginners and experts!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری