AngelicVibes Uphoria VST AU x64

AngelicVibes Uphoria VST AU x64

  • کاربرد : وی اس تی ترپ
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Uphoria VST
  • سال تولید : 2018

توضیحات

وی اس تی Uphoria از شرکت AngelicVibes یک وی اس تی جدید برای سبک های موسیقی Trap, Hip Hop و R&B می باشد . وی اس تی Uphoria دارای بیش از ۲۰۰ صدای از پیش طراحی شده است که همه توسط تولید کنندگان متخصص و طراحان صدا حرفه ای ساخته شده است تا شما را به کیفیت صدای مورد نظرتان برساند . این وی اس تی شامل طیف گسترده ای از ساز ها و صداهای مختلف مثل از جمله باس ، پد ، اتمسفر ، پیانو ، گیتار ، سازهای زنگی ، کر و همخوانی ، استرینگ ، سینت و … می شود . با استفاده از effects و modulations موجود در محیط کاربری وی اس تی شما می توانید صداها را کنترل و به راحتی شخصی سازی کنید

Description

Uphoria is one of the hottest romplers for Trap, Hip Hop and R&B producers. It was created by AngelicVibes to bring you a whole new world of sound. It is committed to helping you create some of your best music yet. With its expert sound design and stunning user interface, Uphoria outshines many VSTs out there for the modern producer. Take this opportunity and let Uphoria breathe life into your music!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • Karma
    (23:34)   1397/5/28
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    بچه ها واقعا دمتون گرم با این سایت خیلی خفنتون من کلی دنبال این vst بودم واقعا تشکر میکنم از تیمه خوبتون

بارگزاری