Applian Replay Music 8.0.1.13

Applian Replay Music 8.0.1.13

  • کاربرد : ذخیره موزیکهای آنلاین با فرمت محبوب mp3
  • نسخه :Version 8.0.1.13
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Applian Technologies
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از نرم افزارهای قوی در زمینه Streaming و همان دانلود موسیقی با فرمت MP3 از رادیوهای آنلاین و مکان و سایت هایی که دیگران فایلهای صوتی خود را با اشتراک قرار دادن میباشد.
شما به راحتی میتوانید از طریق نرم افزار Applian Replay Music فایلهای صوتی مورد نظرتون رو که در ایستگاه های رادیویی پخش میشوند رو دانلود کنید. نرم فزار بطور خودکار و هوشمند فایلها رو برای شما Tag دار خواهد کرد و مشخصات هر خواننده ای رو بهمراه نام آهنگ و تمامی جزئیات لازم ذخیره و تحویل شما خواهد داد.
این نرم افزار به گفته سازنده قابلیتهای هم در کنار Streaming و دانلود آهنگ در خود جای داده است.
شما حتی میتوانید فایلهای تصویری را هم به صورت یک فایل MP3 دانلود و ذخیره کنید.
Replay Music با چندین سرویس دهنده و پخش موزیک به صورت آنلاین همکاری دارد و به راحتی از آن سیستمها به کار Stream کردن موزیک میپردازد.

Description

Wouldn't it be great if you could capture music files from online radio stations, music videos, digital music services, or anywhere else? With the artist, album, song, genre, album art and even song lyrics placed into the file for you automatically? You can with Replay Music.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری