JixiPix Photo Formation 1.0.2

JixiPix Photo Formation 1.0.2

  • کاربرد : نرم افزار ایجاد تصاویر زیبا
  • نسخه :Version 1.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : JixiPix
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Photo Formation یک ابزار برای افکت دادن و تغییر شکل یا چیدمان عکس ها می باشد این برنامه دارای قالب های اماده برای تعییر دادن شکل عکس ها می باشد این نرم افزار با بهره گیری از موتور 3D light امکان ایجاد سایه های هوشمندانه بروی عکس ها را نیز دارد هم چنین امکان عوض کردن جهت سایه نیز در این برنامه وجود دارد. این پلاگین برای نسخه های Adobe Photoshop CS3+, CC, CC 2014, CC 2015, CC 2017, Photoshop Elements 10+ and Lightroom 4+ طراح شده است و شما می توانید آن را براحتی اجرا کنید.این برنامه دارای محیط کاربری یوزر فرندلی یا کاربرپسند می باشد که دارای حالات کاری های مختلف می باشد. شما به کمک ابزار های موجود در این برنامه می توانید عکس هاینان را به قسمت و شکل های مختلف تقسیم کنید. کار با برنامه به صورتی است که نیاز به داشتن تجربه ی طراحی نبوده و شما می توانید طرح هایی را که می خواهید بروی عکس هایتان قرار بدهید .



قابلیت های کلیدی نرم افزار JixiPix Photo Formation :



- امکان ایجاد سایه با کمک از موتور 3D light

- پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس

- امکان تقسیم با بخش بندی تصاویر به کمک ابزار های برش

- مناسب برای نسخه های مختلف فتوشاپ

- دارای محیط کاربری یوزرفرندلی یا کاربر پسند

- دارای 8 قالب مختلف برای تقسیم بندی عکس ها

- و....

Description

Photo Formation is a photo effect that auto-transforms images into super creative paper formations then uses a 3D light engine to cast ultra cool shadows. Use it to fragment, join, weave, slice and fold photos into fascinating eye-catching pieces, with all the subtle creases, curls and bends as if painstakingly assembled by hand. Photo Formation comes with a library of one-touch presets to get you started fast, and a randomize button that automatically renders a variety of paper creations over and over until you get something catered to you. Moving, rotating and scaling tools can then be used to customize each composition?the sky is the limit to what can be done!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری