GiliSoft RAMDisk 6.8.0

GiliSoft RAMDisk 6.8.0

  • کاربرد : یک هارد دیسک فیزیکی در سیستم عامل و برنامه
  • نسخه :Version 08-06-00
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : GiliSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مانند یک هارد دیسک فیزیکی در سیستم عامل و برنامه می باشد. بسته به مقدار RAM در سیستم شما, سایز, درایو و فایل سیستم را انتخاب می کنید و می توانید فایل های روی آن را کپی, انتقال و حذف کنید. مانند یک دیسک فیزیکی, RAM disk را می توان برای دسترسی با دیگر کامپیوترها در شبکه به اشتراک گذاشت. این نرم افزار هارد دیسک سیستم را که کمترین بخش یک کامپیوتر است را دور می زند. آزاد کردن ذخیره سازی داده ها و بازیابی از این دیسک مکانیکی باعث افزایش فوری سیستم شما می شود.

ویژگی و امکانات GiliSoft RAMDisk :
ایجاد هارد دیسک مجازی برای افزایش عملکرد مرورگر, کامپایلر نرم افزار, دیتابیس, برنامه های سفارشی با ورودی و خروجی بالا, پهنای باند بالا یا نیازمندی های امنیتی بالا, فایل TEMP, کش سرور و…
افزایش عملکرد و افزایش سرعت دسترسی به داده ها
برخلاف هارد دیسک سیستم شما, نرم افزار RAM disk دارای قطعات متحرک برای تولید سر و صدا و گرما نیست.
یکی از دلایل دیگر برای استفاده از این نرم افزار, امنیت و حریم خصوصی است. هنگامی که کامپیوتر ری استارت یا خاموش می شود, محتویات RAM disk از بین می رود (زمانی که قابلیت Auto save غیر فعال است). برای بعضی از خدمات و برنامه ها, این ها یک ویژگی مهم هستند که منجر به حفاظت از اطلاعات حساس می شود.

Description

GiliSoft RAMDisk appears like a physical hard disk to the operating system and programs. You choose its size (depending on the amount of RAM in your system), drive letter, and file system. You can copy, move and delete files on it. Like a physical disk, a RAM disk can also be shared so as to be accessed by other computers on a network! The RAM disk bypasses the system hard drive, which is the slowest part of a computer. Freeing your data storage and retrieval from this mechanical disk gives your system an immediate boost.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری