PowerArchiver 2018 Professional 18.00.53

PowerArchiver 2018 Professional 18.00.53

  • کاربرد : نرم افزار فشرده سازی و اجرای فایل های فشرد فایل ها
  • نسخه :Version 18.00.53
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PowerArchiver
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار فوق هوشمند در زمینه فشرده سازی و اجرای فایل های فشرده و آرشیو کننده فایل ها بر روی سیستم می باشد که حجم بسیار مناسبی را دارا می باشد . شما کاربران عزیز با دانلود و نصب این نرم افزار فوق هوشمند و قدرتمند ، قادر خواهید بود که فایل های خودتان را به صورت کاملا ساده و سریع آرشیو کنید ، می توانید از چندین فرمت مشهور فشرده مانند ZIP , 7ZIP , CAB و … پشتیبانی کنید و بر آنها مدیریت و نظارت داشته باشید . همچنین لازم به ذکر می باشد که این نرم افزار ، بالاترین سرعت در استخراج ZIP , RAR را دارد که می توانید با بالاترین سرعت ، فایل های زیپ و رار خودتان را استخراج کنید . کدک پک (PA.) یکی از جامع ترین قالب فشرده سازی می باشد که این نرم افزار ، این قابلیت را دارا می باشد .

امکانات و ویژگی های PowerArchiver 2017
یکی از جامع ترین نرم افزار های فشرده ساز و آرشیو کننده
دارای قابلیت منحصر بفرد کدک پک (PA.)
قابلیت مدیریت چندین فرمت فشرده مانند ZIP , 7ZIP , CAB
سرعت بهبود فشرده سازی فشرده سازی و استخراج
موتور چند منظوره LZMA برای ZIP / ZIPX
پوشش دیسک چندگانه، با پشتیبانی از اندازه های اندازه نامحدود

Description

Full set of powerful tools for both power users and companies. Includes PowerArchiver Pro, PowerArchiver Command Line, PowerArchiver for Outlook, PowerArchiver Backup, PowerArchiver Cloud browser and Encryption Suite with OpenPGP, all in addition to features available in the Standard version.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری