Pegasun System Utilities Premiere 4.70

Pegasun System Utilities Premiere 4.70

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و بهینه سازی سیستم
  • نسخه :Version 4.70
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه مدیریت و بهینه‌سازی عملکرد سیستم است. این برنامه، مجموعه کاملی از ابزارهای مورد نیاز جهت ترمیم و بهبود عملکرد سیستم‌عامل ویندوز را در اختیار کاربران می‌گذارد تا آن‌ها بتوانند عملکرد سیستم خود را به شرایط مطلوب و ایده‌آل بازگردانند. این نرم افزار، کاربر را قادر می‌سازد تا فایل‌های زائد و اضافی را در سیستم شناسایی کرده و با حذف آنان، سرعت اجرای دستورات را به حد قابل توجهی افزایش دهد. باید توجه داشت که عملکرد مطلوب و بدون عیب سیستم عامل، به عوامل متعددی بستگی دارد که بسیاری از آنان به مرور زمان دچار اشکال می‌شوند. با توجه به گستردگی بسیار زیاد تنظیمات، امکان ترمیم و عیب‌یابی مشکلات سیستم به طور دستی تقریبا غیر ممکن است. از این رو، کاربران می‌توانند با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، مشکلات سیستم را شناسایی و با چند کلیک ساده اقدام به رفع آنان نمایند.

این برنامه می‌تواند با اعمال تنظیماتی جادویی و مخفی، عملکرد سیستم را تا حد قابل توجهی بهبود بخشیده و تجربه‌ای ایمن و سریع را در محیط ویندوز برای کاربران به ارمغان آورد. علاوه بر این‌ها، نرم افزار مذکور می‌تواند اپلیکیشن‌های مختلف از قبیل مرورگرهای اینترنتی، بازی‌های رایانه‌ای و … را بهینه‌سازی کرده و با این کار، سرعت اجرای دستورات مختلف در سیستم را بهینه‌سازی کند.
ویژگی های نرم افزار Pegasun System Utilities Premiere :

– دارا بودن مجموعه کاملی از انواع ابزارهای کاربردی جهت ترمیم و بهینه‌سازی سیستم

– قابلیت پاک‌سازی اطلاعات زائد و اضافی

– امکان مدیریت اپلیکیشن‌های استارت آپ و سرویس‌های ویندوز

– حفاظت از حریم خصوصی کاربر در هنگام گشت و گذار در فضای وب

– امکان بک‌آپ‌گیری و مدیریت نسخه‌های مختلف آن

– دارا بودن بیش از 20 ابزار بهینه‌ساز کاربردی جهت بهبود عملکرد سیستم

Description

System utilities - a program that has a full set of tools to maintain the normal operation of your computer. The program allows you to clean, speed up, secure and restore your system, as well as maintain its stable operation. The application is designed for maximum PC optimization. Optimizes various applications, including: the system, the Internet, browsers, games, programs, etc. Your computer will become faster and more stable.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری