Timesheet Tracker Pro 2.0.0.1

Timesheet Tracker Pro 2.0.0.1

  • کاربرد : جدول زمانی کارها
  • نسخه :Version 2.0.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

با استفاده از این برنامه شما می توانید به راحتی ساعات کار خود را در هر کجا که هستید پیگیری کنید به راحتی زمان خود را مدیریت کنید به تمامی کارهای روزمره خود برسید به راحتی ساعت های کاری خود را با بررسی های مختلف در نرم افزار ثبت کنید. نرم افزار به شما این امکان را میدهد ساعت های کاری خود را در هر هفته، هر ماه، همچنین در هر شغل یا دوره سفارشی نمایید در طول هر ماه هم میتوانید درآمد خود را ثبت کنید تا در نهایت بتوانید درآمد کلی خود را محاسبه کنید.

Description

Timesheet Tracker is the easiest and most powerful time tracking application available for your business. Timesheet Tracker provides functions that allow you to track when employees arrive for work and when they leave, as well as when they work overtime. Additionally, it will help you calculate the total hours worked and the total amount to be paid for your employees. This is a must-have application for small and large companies alike.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری