Wise Anti Malware PRO 2.1.1.90

Wise Anti Malware PRO 2.1.1.90

  • کاربرد : آنتی مالور و ضد بد افزار قدرتمند وایز برای ویندوز
  • نسخه :Version 2.1.1.90
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : WiseCleaner
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند می باشد که جلوی انواع مالور ها را می گیرد و در صورتی که فایلی پتانسیل داشتن محتوای خطرناک را داشته باشد، شناسایی خواهد شد و جلوی آن گرفته می شود. این نرم افزار را می توانید سریع اجرا نمایید و با کمک آن آنالیز های مختلفی را بر روی سیستم خود ترتیب دهید. با وجود real-time protection هرگز سیستم شما در مقابل مالور ها تحت تهدید قرار نخواهد گرفت. شا می توانید بخش های خاص سیستم خود را به شکل دستی اسکن کنید یا به برنامه اجازه دهید تا نقاط حیاتی سیستم شما را به سرعت چک کند. با کمک این نرم افزار می توانید داده های قدیمی، شورت کات های ناکارا و بسیاری از اطلاعات دیگر نظیر کوکی ها و ... را شناسایی کنید و آن ها را مدیریت نمایید. در صورتی که در برنامه های شما تبلیغ و پاپ آپ به نمایش در می آید، این نرم افزار جلوی آن ها را نیز می گیرد و تجربه ای منحصر به فرد از کار با برنامه ها را برای شما فراهم می سازد.



ویژگی های نرم افزار Wise Anti Malware :



- تشخیص خودکار فایل های خطرناک

- رابط کاربری مناسب

- متدهای مختلف آنالیز داده ها

- جلوگیری از پاپ آپ ها و تبلیغات

- مدیریت فایل های کش و ناخواسته

Description

Wise Anti Malware promises to deliver a security solution that can help you scan your computer for malware, while also keep it running at top performance at all times. With real-time protection against malware, this application can run quick, full, and custom analysis of the host PC, aiming to detect potentially dangerous content.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری