XWidget Pro 1.9.13.525

XWidget Pro 1.9.13.525

  • کاربرد : نرم افزار زیباسازی دسکتاپ ویندوز
  • نسخه :Version 1.9.13.525
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : XWidget Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار رایگان و بسیار محبوب در زمینه ابزارهای زیباسازی دسکتاپ است. این نرم افزار، قادر است مجموعه‌ای از ویدجت‌های کاربردی و مفید را در میزکار کامپیوتر شما قرار دهد تا به کمک آنان شما بتوانید در زمان کوتاه‌تری به امکانات دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. برای مثال، به کمک ویدجت زیبای آب‌وهوا، شما می‌توانید نیم‌نگاهی دقیق به تغییرات آب‌وهوایی محل زندگی خود داشته و از نمایش زیبای آن در دسکتاپ ویندوز لذت ببرید.

علاوه بر این‌ها، نرم افزار مذکور قادر است کارهای روزانه شما را با ارائه اطلاعات مورد نظرتان ساده‌سازی کند. همچنین شما می‌توانید رابط گرافیکی این مجموعه ویدجت را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید و از نمای بسیار زیبا و جذاب آن در محیط کار لذت ببرید.
ویژگی های نرم افزار XWidget Free :

– دارا بودن رابط کاربری بسیار زیبا

– امکان زیباسازی محیط دسکتاپ

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از ویدجت‌های قابل تنظیم

– رابط گرافیکی بسیار جذاب هریک از ویدجت‌ها

– قابلیت ویرایش ویدجت‌ها

– پشتیبانی از ویدجت‌های آب‌وهوا، ساعت، جستجو و …

– مصرف بسیار اندک از منابع سیستم

Description

XWidget provides you with a widget engine as well as an out-of-the-box selection of items for you to enjoy. The application comes packing a weather widget alongside other useful ones such as uptime, system, search, RSS, notes, Internet or photo album. This particular piece of software can easily facilitate your everyday work by delivering the information you need in real time. It is also configurable to such extent that you may find yourself spending more time doing it than you initially planned.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری