پلاگین / Dada Life – Endless Smile 1.0.0 WiN.MAC x86 x64

Dada Life – Endless Smile 1.0.0 WiN.MAC x86 x64
پلاگین

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

پس از انتشار پلاگین محبوب Sausage Fattener که برای تقویت صدا و گرم تر جلوه دادن آن کاربرد دارد سرانجام شرکت Dada Life اقدام به انتشار ابزاری جدید کرده است . پلاگین جدید این شرکت با نام Endless Smile یک ابزار برای ایجاد فضاسازی بر روی صدا می باشد که با یک عملکرد بسیار ساده در ۷ نوع الگوریتم مختلف تمام تنش هایی را که در موسیقی نیاز دارید ایجاد می کند . کار با پلاگین Endless Smile بسیار ساده است با یک لبخند که فقط بزرگتر و بزرگتر می شود . هنرمندانی مثل Steve Angello, Zedd, Tritonal, Axwell, Deniz Koyu, Hardwell, Thomas Gold, Diplo, Chris Lake, Above & Beyond, Blasterjaxx, GTA, Bassjackers, TJR, Bingo Players, Tommy Trash و … از پلاگین Endless Smile استفاده می کنند . هم اکنون می توانید این ابزار را از سایت برای سیستم عامل های ویندوز و مک دریافت کنید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری