وی اس تی پیانو / e-instruments Session Keys Upright v.1.0 KONTAKT

e-instruments Session Keys Upright v.1.0 KONTAKT
وی اس تی پیانو

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Make music
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی Session Keys Upright از e-instruments  یکی دیگر از سری پیانو های مجازی این شرکت می باشد که پس از نسخه های پیانو آکوستیک گرند و پیانو الکتریک اینبار با وی اس تی پیانو دیواری Session Keys Uprightدر خدمت شما عزیزان هستیم . وی اس تی Session Keys Upright یک شبیه ساز با بیش از ۴۰ گیگابایت سمپل واقعی از نوعی پیانو دیواری مدرن می باشد که با بهره گیری از با بیش از ۴۰۰ عبارات پویا انعطاف پذیر اقدام به تولید صدا می کند . این محصول دارای تابع Smart Chord برای ایجاد سریع و آسان آکورد های پیانو با استفاده از کلید های تکی یا پد می باشد . وی اس تی فوق با ۲ صورت اصلی باز و بسته منتشر شده است . ۵ نوع اجزای مختلف ، کنترل داینامیک و کنترل پدال از دیگر ویژگی های وی اس تی پیانو دیواری Session Keys Upright  می باشد .

Description

 

آموزش نصب تحت پلیر کانتکت 5.6.8 به بالا اجرا می شود .

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری