به همراه تمام اکسپنشن ها / Native Instruments Maschine 2 win/mac

Native Instruments Maschine 2 win/mac
به همراه تمام اکسپنشن ها

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Maschine 2 به شما اجازه می دهد و به آسانی به تولید ریتم ، ملودی ، هارمونی با استفاده از سینت و درام و … برای انواع سبک های مدرن موسیقی بپردازید ، نسخه نرم افزاری Maschine 2 مثل یک نرم افزار میزبان آهنگسازی عمل می کند و قابلیت ساخت پترن ، استفاده از پترن ها ، ریتم سازی با استفاده از پد چند رنگ و … را دارد ، آخرین نسخه از Maschine 2 با تکنولوژی برش لبه. مرورگر بهبود یافته، تنظیم، و نمونه برداری صدا، به علاوه یک میکسر جدید و بسیاری امکانات دیگر منتشر شده است و اکنون می توانید آن را از سایت دریافت کنید ، شرکت Native Instruments همواره بانک صداهای جدیدی برای Maschine 2 علاوه بر بانک صدای پیش فرض آن منتشر می کند که ما برای شما تمام این اکسپنشن ها را در این پست به صورت جداگانه آماده کرده ایم که تعداد آنها به ۴۳ مجموعه می رسد که تقریبا تمام سبک های موسیقی الکترونیک را پوشش می دهد ، این محصول با دیگر محصولات شرکت native instruments هماهنگی ویژه ای دارد که از مهمترین آنها می توان به اجرا کردن بانک صدای وی اس تی درام BATTERY 4 به عنوان بانک صدای داخلی Maschine 2 اشاره کرد ، با سایت همراه باشید . برای سیستم عامل های ویندوز و مک .

Description

 
آموزش نصب ویندوز : 1 - نرم افزار نسخه ویندوز را دانلود و اکسترکت کنید . 2 - فایل NI_InstReg_Maschine2 را اجرا کرده و گزینه yes را بزنید . 3 - وارد پوشه Maschine 2 2.6.1 Setup PC شده و فایل Maschine 2 Setup PC.exe را نصب کنید . 4 - وارده پوشه ی R2R شده و فایل Maschine_Keygen را اجرا کنید . 5 - در کادر PRODUCT گزینه ی REGISTER ALL SUPPORTED PRODUCTS را انتخاب و گزینه REGISTER را بزنید . 6 - بانک صدای بانک صدای پیش فرض را دانلود و اکسترکت کنید . 7 - فایل NIMCN2FL100.iso را با استفاده از نرم افزار ساخت درایو مجازی مانت کرده و ستاپ ویندوز را نصب کنید . 8 - آخرین آپدیت بانک صدای پیش فرض را دانلود و اکسترکت کنید و ستاپ آن را نصب کنید . 9 - هر یک از اکسپنشن های مورده نظر را دانلود کرده و فایل داخل آن را مانت و ستاپ را نصب کنید . 10 - لذت ببرید ;) مک : 1 - نرم افزار نسخه مک را دانلود و اکسترکت کنید . 2 - ستاپ را نصب کنید . 3 - وارده پوشه CRACK شده و فایل های داخل آن را جایگزین فایل های نصب شده در سیستم خود کنید . 4 - بانک صدای بانک صدای پیش فرض را دانلود و اکسترکت کنید . 5 - فایل NIMCN2FL100.iso را با استفاده از نرم افزار ساخت درایو مجازی مانت کرده و ستاپ مک را نصب کنید . 6 - آخرین آپدیت بانک صدای پیش فرض را دانلود و اکسترکت کنید و ستاپ آن را نصب کنید . 7 - هر یک از اکسپنشن های مورده نظر را دانلود کرده و فایل داخل آن را مانت و ستاپ را نصب کنید . 8 - لذت ببرید ;)
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری