پلاگین / IK Multimedia T-RackS 5 Complete v5.0.1 (WiN and OSX)

IK Multimedia T-RackS 5 Complete v5.0.1 (WiN and OSX)
پلاگین

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : IK Multimedia US, LLC
  • سال تولید : 2017

توضیحات

چشمان خود را ببندید و خود را در یک فروشگاه پر از ابزار پردازش صدا تصور کنید ، کمپرسور و لیمیتر در یک قفسه از فروشگاه هستند ، TUBE , EQ , REVERB , … در قفسه های بعدی ، پلاگین افکت T-RackS 5 Complete یک محیط کاربری کامل دارای تمام اجزای مورد نیاز برای میکس و مسترینگ می باشد ، قابل استفاده برای انواع لاین های موزیک از جمله وکال ، گیتار ، درام و ، دارای محیط کاربری فوق پیشرفته با گرافیکی زیبا و امکانات فراوان . T-RackS 5 Complete  یک فروشگاه رویایی برای ضبط موسیقی، مهندسین و تولید کنندگان موسیقی است . این محصول نزدیک به ۴۰ ابزار را در یک محیط کاربری در اختیار شما قرار می دهد . نسخه ۵ پلاگین T-RackS 5 Complete  را از سایت برای سیستم عامل های ویندوز و مک دریافت کنید . 

Description

* Features available by upgrading to T-RackS 5, T-RackS 5 Deluxe or T-RackS 5 MAX. T-RackS 5 CS supports projects up to 48kHz and features basic metering functions. Presets require specific modules which might not be part of this version of T-RackS 5. You can however download any processor for FREE and test them for 14 days before purchase.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری