اکسپنشن وی اس تی / Vengeance Avenger Expansion Pack Future Pop

Vengeance Avenger Expansion Pack Future Pop
اکسپنشن وی اس تی

  • 1.7 (3 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

محصولی که در این بخش از سایت برای شما آماده کرده ایم یک اکسپنشن افزودنی برای وی اس تی Vengeance Avenger در سبک موسیقی Future Pop می باشد . این محصول توسط Stephan Endemann ساخته شده است و بیش از ۱۳۰ صدای از پیش طراحی شده مناسب برای سبک های Pop و modern Trap را در اختیار شما قرار می دهد .

Description

this expansion adds to your library:
۱۳۱ Avenger Presets 19 new drumkits
۱۹ new drum sequences 50 new multisamples
۱۷ new osc-shapes 18 new wavetables
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • ایمان دانش
    (17:48)   1397/8/15
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    البته بعدا مشخص شد شما هم 3 دانلودرایگان دارید و مبلغ ماهیانتون ازتمام سایتهاهم گرونتره....امکانات دیگری رو که دارید بهره میبریدوفقط لینک میزارید حداقل کمترکنید سودتون رو تووضعیت وخیم ملت....بهرحال خسته نباشید سایتتون عالیه ولی اصلا کسب شارژتون منصفانه نیست وبیشترین نرخه بین سایتهای درجه یک...بقولی مال که داره بی اجازه استفاده میشه از شرکتای اروپایی...شما که میتونید کمتربگیرید کاربرفراری نشه؟!
  • ایمان دانش
    (17:07)   1397/8/15
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    بینهایت برای مستقیم کردن لینک اینهمه امکاناتی که سایتهای دیگه ازش کسب پول میکنن وشما رایگان دراختیارمون میذارید سپاسگذارم...عالی هستید ودرجه یک

بارگزاری