وی اس تی بادی چوبی / Spitfire Audio PP025 Evo Grid 4 KONTAKT

Spitfire Audio PP025 Evo Grid 4 KONTAKT
وی اس تی بادی چوبی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نسخه چهارم مجموعه وی اس تی های Evo Grid از سرکت Spitfire Audio اینبار ساز های بادی چوبی را شامل می شود . پس از استقبال گسترده از نسخه های استرینگ در این پست برای شما همراهان گرامی PP025 Evo Grid 4 را آماده دانلود کرده ایم که برگرفته از ساز های بادی چوبی می باشد و انواع FLUTE ، CLARINET ، OBOE ، BARITONE SAX ، BASSOON به صورت اجراهای کشیده و بلند در اختیار شما قرار می دهد . Evo Grid دارای پیچ های اصولی برای تغییر در نت اولیه صدا و تغییر موقعیت میکروفن گذاری  است که می توان تقریبا بی نهایت روی صدای اولیه اثر بگذارد . این رابط فوق العاده و منحصر به فرد به شما امکان ایجاد شخصی سازی تنها با چند کلیک را می دهد و صداهایی کاملا اختصاصی در اختیاره شما قرار می دهد . از دیگر امکانات وی اس تی فوق می توان به ۳ حالت میکروفن گذاری ، کنترل داینامیک ، ایجاد افکت های تاخیر و ریورب و … اشاره کرد . .

Description

 
آموزش نصب تحت پلیر کانتکت اجرا می شود .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری