وی اس تی / Dio Acoustic Grand Ensembles Vol. 2 KONTAKT

Dio Acoustic Grand Ensembles Vol. 2 KONTAKT
وی اس تی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

با یکی دیگر از محصولات شرکت ۸DIO همراه شما عزیزان هستیم . وی اس تی پس از پخش نسخه اول Acoustic Grand Ensembles و استقبال خوب از آن در این بخش نسخه دوم Acoustic Grand Ensembles Vol. 2 را آماده دریافت کرده ایم . وی اس تی Acoustic Grand Ensembles Vol. 2 مجموعه ای از ساز های آکوستیک را به صورت گروهی در یک محیط کاربری کامل تحت پلیر کانتکت در اختیاره شما قرار می دهد . ساز هایی مثل Concert Harp ، Cimbalom ، Marimba ، Windchime در این نسخه وجود دارد که هر کدام هر کدام به صورت گروهی تولید شده اند . وی اس تی فوق علاوه بر صدای ساز ها دارای بیش از ۸۰ مولتی سمپل سینت و امبینت می باشد که برای ساخت آنها از ساز های اصلی موجود در این مجموعه استفاده شده است . وی اس تی فوق دارای ۵ موقعیت میکروفن گذاری مختلف Close, Mixed, Decca, Far, Wide می باشد . .

Description

 
آموزش نصب تحت پلیر کانتکت اجرا می شود .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری