وی اس تی سی تار هندی / Impact Soundworks Sitar Nation v2.0

Impact Soundworks Sitar Nation v2.0
وی اس تی سی تار هندی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

سی‌تار از سازهای زهی زخمه‌ای موسیقی هندی است.این ساز دسته‌ای بلند و کشیده و کاسه‌ای به شکل گلابی دارد. این ساز هفت سیم اصلی و ۱۱ یا ۱۳ سیم تشدید (یا همراه) دارد که در زیر سیم‌های اصلی بسته می‌شود و با مضرابی فلزی نواخته می‌شود. سیم‌های اصلی که وظیفهٔ تولید آواهای نغمه را به‌عهده دارند پس از ضربه خوردن، سیم‌های همراه را به صدا درمی‌آورند. دستان‌های روی دسته این ساز فلزی و کمانی شکل‌اند. شرکت Impact Soundworks برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ اقدام به بازسازی نسخه نرم افزاری این ساز کرد و اکنون نسخه ۲ این محصول ویرایش شده و ایرادگیری شده همراه با محیط کاربری جدید در سال ۲۰۱۷ منتشر شده که ما برای شما هنرمندان گرامی در این پست از سایت آماده دریافت کرده ایم . وی اس تی فوق علاوه بر سی تار دارای ساز های کوبه ای tambura, tabla & baya می باشد که معمولا همراه با سی تار نواخته می شوند . در ادامه مطلب با دموی تصویری وی اس تی سی تار هندی همراه ما باشید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری