بانک صدای الاستیک / Ueberschall Resonator Guitar ELASTIK

Ueberschall Resonator Guitar ELASTIK
بانک صدای الاستیک

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بانک صدای Resonator Guitar از شرکت Ueberschall مجموعه ای از لوپ های از پیش نواخته شده گیتار الکتریک سبک بلوز، بلوگرس را در خود دارد ، این محصول دارای بیش از ۸۰۰ لوپ است که با تمپو ۸۰ تا ۱۲۰ ثبت شده اند ، بانک صدای Resonator Guitar تنها تحت پلیر اختصاصی این شرکت با نام ELASTIK قابل استفاده است ، پلیر الاستیک طیف وسیعی از امکانات را برای تغییر لوپ ها در اختیار شما قرار می دهد . .

Description

 
آموزش نصب پلیر : 1 - فایل setup را اجرا کنید . 2 - نسخه های مورده نظر را تیک بزنید ( 32 بیت یا 64 بیت ) 3 - مسیر پیش فرض نسخه های تیک زده شده را معرفی کنید . 4 - پلیر را در نرم افزار آهنگسازی خود اجرا کنید . بانک صداها : 1 - پلیر را اجرا کنید . 2 - به قسمت elastik سپس setup و سپس soundbanks بروید . 3 - با استفاده از گزینه add بانک صدای مورده نظر را اضفه کنید یا بانک صدا را کشیده و در محیط پلیر رها کنید . 4 -بانک صدای اضافه شده را انتخاب کرده و بر روی گزینه soundbanks activation کلیک کنید . 5 - گزینه offline activation را بزنید . 6 - فایل html را در یک مسیر مشخص ذخیره کنید . 7 - فایل Elatsik2_KeyGen.exe را اجرا کرده و بر روی گزینه generate کلیک کنید . 8 - در پنجره باز شده فایل html را که در مرحله 6 ذخیره شده بود انتخاب کنید . 9 - فایل Response را در یک مسیر مشخص ذخیره کنید . 10 - به محیط پلیر برگشته و فایل Response ذخیره شده در مرحله 9 را کشیده و در محیط پلیر رها کنید . 11 - بانک صدای مورده نظر شما رجیستر شده است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری