وی اس تی / Dio Blendstrument Motion Textures KONTAKT

Dio Blendstrument Motion Textures KONTAKT
وی اس تی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

وی اس تی تحت کانتکت Blendstrument Motion Textures از شرکت محبوب ۸Dio توسط آهنگساز Troels Folmann برنده چندین جایزه مختلف جهانی ایجاد شده است ، وی اس تی Blendstrument Motion Textures یک محیط کاربری عمیق و خلاق است که به شما توانایی ایجاد یک صدای جدید تنها با یک کلیک را می دهد که دارای دارای ترکیبی بی نهایت است و در این وی اس تی صدایی تکراری نخواهد بود و می تواند هرچیزی را تولید کند کند. از فضاسازی های بسیار زیبای معنوی تا زمینه های هیجان انگیز و حرکات سینمایی وزمینه های تاریک و عجیب تا درام های غیرعادی موسیقی الکترونیک ( EDM ) . بااستفاده از وی اس تی Blendstrument Motion Textures می توانید صداهایی کاملا اختصاصی و منحصر به فرد ایجاد کنید ، لازم به ذکر است بانک صدای فوق با تمپوی پروژه در نرم افزار میزبان کاملا هماهنگی دارد ، ، دارای ۵% قابلیت ریکاوری در صورت دانلو.د ناقص .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری