پلاگین / Slate Digital Virtual Buss Compressors v1.2.9.1 WIN-AudioUTOPiA

Slate Digital Virtual Buss Compressors v1.2.9.1 WIN-AudioUTOPiA
پلاگین

  • 1.0 (2 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نسخه ی جدید Virtual Buss Compressors از شرکت Slate Digital  منتشر شد . پلاگین Virtual Buss Compressors یک شبیه ساز کمپرسور بسیار قدرتمند از شرکت Slate Digital می باشد که دارای ۳ پردازنده صدای منحصر به فرد و ۱۰۰% آنالوگ می باشد ، که برای در مستر لاین اصلی ، گروه ها ، درام ، و … قابل استفاده است ، تمام امکانات پلاگین  دقیق و ظریف از کمپرسور واقعی آنالوگ مدل برداری شده است ، از جمله tubes, VCAs, amplifiers, phase distortions, harmonic distortions, timing و … ، پیشنهاد میکنیم این پلاگین کمپرسور را از دست ندهید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • کهزاد
    (01:58)   1399/10/7
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    خیلی مسخره بود رو لینک کلیک کردم گفتم شاید پیش فرض تو دانلود منجر باز شه بستمش لینک و کپی کردم نشد بعدم که زد شما بیشتر از یکبار لینک و باز کردی. گویا گناه کبیره س و تکرارش حکم محاربه داره. ترجیح میدم راه سخت پیدا کردن فایل تو تورنت رو انتخاب کنم تا با این روش بسیار بد و اجباری و غیر منطقی بخوام عضو بشم و اشتراک بخرم و دانلود کنم.

بارگزاری