TrackGod v1.0 WIN

TrackGod v1.0 WIN

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : TrackGod
  • سال تولید : 2016

توضیحات

در این پست یکی از بهترین و جدیدترین وی اس تی های ساخته شده مخصوص سبک رپ و زیر شاخه های آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم ، وی اس تی TrackGod به همراه بانک صدای کامل ساخت بیت را برای شما با صداهایی جذاب و بسیار با کیفیت فراهم خواهد کرد ، بانک صدای افزودنی وی اس تی فوق انواع اجزای درام  ، پرکاشن ، صفحه کلید ،  Plucks  ، گیتار ، و … به صورت پردازش شده و ساخته شده برای سبک های هیپ هاپی را در خود جای داده است ، وی اس تی  TrackGod  برای سبک TRAP و EDM TRAP انتخاب مناسبی می باشد ،  TrackGod کاملا کرک شده و نسخه نهایی به همراه تمام اکسپنشن های منتشر شده همراه با آموزش فارسی نصب توسط سایت منتشر می شود ، .

آموزش نصب 1 - فایل TrackGod VST.exe را اجرا کرده و وی اس تی را در مسیر پیش فرض وی اس تی های خود نصب کنید را نصب کنید . 2 - وارد پوشه ی Expansion Banks شوید . 3 - ستاپ هر یک از اکسپنشن ها را در یک مسیر دلخواه نصب کنید . 4 - توجه کنید که تمام اکسپنشن ها در یک مسیر نصب شود . 5 - وی اس تی را در نرم افزار آهنگسازی خود اجرا کرده و از آن لذت ببرید .

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری