Icons8 6.0.0.6

Icons8 6.0.0.6

  • کاربرد : نرم افزار بسته بندی آیکون ها
  • نسخه :Version 6.0.0.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Icons8 Team
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک برنامه جدید برای پیدا کردن آیکون ها مورد نیازتان و افزودن هر پروژه طراحی گرافیکی که نیاز به آیکون ها دارید می باشد. این نرم افزار که در واقع بسته نرم افزاری مجموعه آیکون سخاوتمندانه و قابلیت جستجو نیز دارد.

نرم‌افزار Icons8 به شما این امکان را می‌دهد تا آیکون‌های مورد نیاز خود را پیدا کنید و آنها را به داخل پروژه‌های طراحی گرافیکی وارد نمایید. این برنامه پیشرفته، مجموعه‌ای از آیکون‌های متنوع و ابزارهای جستجو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

طراحان گرافیکی و بسیاری از کاربرانی که ظاهر برنامه‌‎ها و یا وب‌سایت‌ها را سفارشی سازی می‌کنند، در وهله اول به مجموعه‌ای از آیکون‌های جذاب و کاربردی احتیاج دارند.


همه آیکون ~ ۲۰ برچسب ها برای جستجوی موثر است.
فهرست حدود ۵۰ دسته بندی، با هر ۵۰-۲۰۰ آیکون.
بازرنگ آمیزی PNG و آیکون های SVG در پرواز است.
آیکون کشیدن به تصویرگر، فتوشاپ، ویژوال استودیو، یا هر چیز دیگری



سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
گزینه‌های پیشرفته برای جستجو و مدیریت آیکون.
امکان کشیدن و رها کردن آیکون‌ها به داخل محیط نرم‌افزارهای گرافیکی.
امکان تغییر رنگ آیکون‌‎های SVG و PNG.

Description

58,100 Free Flat Icons in any format, size and color in 20 seconds. All the Icons You Need. Guaranteed. No doubt, we have social media icons like Facebook, Twitter, Youtube, and all kinds of arrows. Surely, we have basic ones like phone, home, and settings.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری