Immersive Explorer Premium 1.6.0

Immersive Explorer Premium 1.6.0

  • کاربرد : اکسپلورر فوق العاده برای ویندوز
  • نسخه :Version 1.6.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Julien MANICI
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری بی نظیر برای تغییر دادن ظاهر ویندوز می باشد. این نرم افزار جایگزین windows explorer می شود و تجربه ای فوق العاده را برای کاربر فراهم می نماید. شما می توانید به جای سویچ کردن بین تب های مختلف ویندوز خود، به شکل همزمان بر روی چند برنامه کار کنید. این نرم افزار حجم بسیار کمی دارد و سبک می باشد. شما می توانید تصاویر را بدون نیاز به برنامه های ثالث در این اکسپلورر باز کنید. این نرم افزار بر اساس Win32/.NET/WPF توسعه داده شده است و رابط کاربری آن مانند ویندوز 8 می باشد. این طراحی برای کاربران تبلت بهینه سازی شده است و تجربه ای منحصر به فرد را برای آن ها بر جای می گذارد. البته کاربرانی که با موس و کیبورد کار می کنند نیز می توانند از امکانات منحصر به فردی برخوردار شوند.
ویژگی های نرم افزار Immersive Explorer Premium :
- قابل اجرا بر روی انواع سیستم عامل های ویندوز
- نیاز به حداقل 1 گیگابایت رم
- دسترسی آسان به اپلیکیشن ها
- امکان باز کردن تصاویر
- بهینه سازی شده برای کاربران تبلت

Description

Immersive Explorer is an alternative to the default file explorer included in Windows (known as Windows Explorer). It is designed to provide an "immersive" experience to the user by focusing on the content rather than hiding it behind icons and large window chrome and borders. It allows the user to avoid opening different applications and switching between multiple windows when doing tasks as simple as viewing a picture, thanks to the built-in viewer.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری