Smarter Battery 5.1

Smarter Battery 5.1

  • کاربرد : نرم افزار نظارت بر باتری لپ تاپ
  • نسخه :Version 5.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Microsys
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری مفید و کاربردی به منظور نظارت بر باتری لپ‌تاپ و کامپیوترهای قابل حمل است. به کمک این برنامه شما می‌توانید مصرف انرژی در کامپیوترهای ویندوزی خود را کاهش داده و با این کار بر طول عمر باتری لپ‌ تاپ یا تبلت خود بیفزایید. این نرم افزار جزئیات بسیار دقیقی از پارامترهای مختلف باتری را برای شما به نمایش می‌گذارد تا به کمک آنان بتوانید یک برآورد کلی از وضعیت سلامت باتری دستگاه خود مطلع شوید. این برنامه با بررسی دقیق باتری لپ تاپ یا تبلت‌های ویندوز، برآوردی نسبی از مدت زمان باقی مانده تا اتمام شارژ را به نمایش می‌گذارد تا بتوانید فعالیت‌های خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

رابط کاربری بسیار زیبای این نرم افزار کاربر را قادر می‌سازد جزئیات مناسبی از باتری سیستم خود را در طول یک دوره 16 ساعته زیر نظر بگیرند. علاوه بر این‌ها، نرم افزار مذکور قادر است نمودارهایی دقیق از دوره‌های شارژ و یا اتمام شارژ باتری را برای شما به نمایش بگذارد تا به درک درستی از وضعیت عملکرد باتری خود دست پیدا کنید.ویژگی های نرم افزار Microsys Smarter Battery :

– ساپورت همزمان 4 باتری

– بهینه‌سازی برای لپ‌تاپ و تبلت‌های ویندوز 8 و ویندوز 10

– رابط کاربری بسیار زیبا

– بررسی دقیق دوره‌های شارژ و تخلیه باتری

– امکان کنترل روشنایی صفحه نمایش

– نمایش وضعیت عمر باتری

Description

Servigistics Arbortext Editor enables the authoring of structured content with real-time validation. Authors can create product-based information that enables the delivery of contextual, up-to-date product and service information in the form of interactive service procedures, illustrated parts lists, operator and service manuals, and product training materials. Authors can create and edit document components and structures and implement publishing standards like DITA, S1000D and DocBook.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری