TidyTabs Pro 1.3.0

TidyTabs Pro 1.3.0

  • کاربرد : افزودن قابلیت تب و برگه به انواع برنامه ها
  • نسخه :Version 1.3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Nurgo Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری است که می‌تواند پنجره‌های متعدد در برنامه‌های مختلف را به تب (زبانه) تغییر داده و امکان مدیریت آنان را به شکل ساده‌تری فراهم آورد. در ابتدا، حتی مرورگرهای اینترنتی هم از این قابلیت محروم بودند. مرورگر معروف اینترنت اکسپلورر در زمان‌های گذشته حجم وسیعی از سهم کاربری افراد در فضای وب را به خود اختصاص داده بود. نبود قابلیت مدیریت تب‌ها در این مرورگر، سبب آن شد که عرضه مرورگرهایی با این امکان نظیر فایرفاکس و کروم، به سرعت توجه کاربران را به خود جلب کند. از آن زمان به بعد، تقریبا این نیاز در تمامی نرم افزارهای دیگر هم احساس شد. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که می‌خواهید این قابلیت را در سایر برنامه‌های خود هم داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم TidyTabs Pro را از دست ندهید.
این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا قابلیت مدیریت تب‌ها را به برنامه‌های دیگری همچون ویندوز اکسپلورر و مایکروسافت آفیس اضافه کرده و کلیه پنجره‌های خود را در قالب یک پنجره چند زبانه (برگه) مدیریت کنید. این نرم افزار همچون یک ابزار کاربردی برای سیستم عامل ویندوز عمل می‌کند و عملکردی بسیار عالی و پرسرعت را در این زمینه برایتان فراهم می‌آورد.ویژگی های نرم افزار TidyTabs Pro :
– امکان مدیریت آسان پنجره‌ها در سیستم عامل ویندوز
– جلوگیری از شلوغی بیش از اندازه محیط کاربری
– توانایی سازماندهی پنجره‌ها با ادغام آنان و تشکیل زبانه‌های مختلف
– مناسب برای انواع برنامه‌های مورد نیاز کاربر
– عملکرد بسیار عالی برای ویندوز اکسپلورر و آفیس
– توانایی شخصی‌سازی ظاهر تب‌ها

Description

TidyTabs is a tool that brings tabbed browsing to all of your programs. Ever wanted to have Chrome-style tabs in Windows Explorer, Microsoft Office or PuTTY? TidyTabs does just that. It integrates nicely with the OS and you will feel like the multi-tab functionality is a core part of Windows.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری