TriSun WinExt Pro 8.0 Build 045

TriSun WinExt Pro 8.0 Build 045

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و سازماندهی پوشه ها و فایل های سیستم
  • نسخه :Version 8.0 Build 045
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TriSun Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

WinExt نرم افزاری است که فایل ها و پوشه های سیستم را به آسانی مدیریت و سازماندهی می کند. این نرم افزار قادر به یافتن و حذف فایل های تکراری جهت آزاد سازی فضای حافظه است. WinExt می تواند در داخل درایوها یا پوشه های خاص یا در کل هارد دیسک عملیات جستجو را انجام دهد. این نرم افزار با شناسایی منابع وسیع به شما در کشف چگونگی استفاده از فضای بیشتر کمک می کند و همچنین دایرکتوری ها را برای نظارت برعملیات فایل ها کنترل و مدیریت می کند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری مناسب و منظم است و به راحتی می توانید به بخش های مختلف آن مانند: یافتن فایل های تکراری، حجم فایل ها، عملیات دسته ای، حالت های همگام سازی و همچنین تنظیمات برنامه دسترسی پیدا کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار WinExt:
- پیدا کردن و حذف فایل های تکراری
- نمایش حجم تمام درایو ها، دایرکتوری ها و فایل ها
- جستجوی فایل ها بر اساس فیلتر های اندازه و نوع
- انتقال فایل های تکراری به داخل سطل زباله یا هر جای دیگر
- نمایش اطلاعات فایل های که اخیرا به آنها دسترسی داشته اید، از قبیل نام فایل، مسیر کامل، اندازه، زمان دسترسی، نوع و تاریخ آخرین اصلاح و ...
- نمایش مکان فایل هایی که اخیرا ایجاد، ویرایش یا حذف شده اند
- اجرای عملیات به صورت دسته ای و همگامسازی داده ها
- امکان همگامسازی دستی یا خودکار
- و ...

Description

Keeping your files and folders organized becomes easier when aided by third-party solutions. WinExt is an app capable of locating and removing duplicate files to free up space, identifying large resources to help you figure out what's taking up so much space, monitoring directories for file operations, and more. Wrapped in a clean and intuitive interface, the program has options neatly organized in different areas, so you can quickly access duplicates, sizes, recent or Windows activity, batch operations, sync modes, as well as program settings.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری