TuneMobie M4V Converter Plus 1.1.1

TuneMobie M4V Converter Plus 1.1.1

  • کاربرد : مبدل ویدئو
  • نسخه :Version 1.1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TuneMobie Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Xilisoft Video Converter یک ابزار بسیار قدرتمند و کاربردی که به کمک آن قادر خواهید بود به راحتی روی اکثر فرمت های صوتی و تصویری احاطه کامل داشته باشد و بتواند اکثر این فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کند . همچنین سرعت بالا در تبدیل فرمت ها یکی از قابلیت های اصلی است . در ضمن سرعت بالا در تبدیل در کنار کیفیت بالا باعث شده این نرم افزار یکی از بهترین های عرصه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر باشد با پشتیبانی از فرمت های مختلف است.
امکانات نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate :
تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر
استخراج صدای فیلم و ذخیره آن به صورت فایل صوتی
استخراج فریم های انواع فرمت فیلم به صورت عکس در فرمت های مختلف
تبدیل عکس به فیلم (قرار دادن چند عکس به دنبال هم و ساخت فیلم)
ویرایش فیلم به صورت برش، تغییر اندازه، اضافه کردن جلوه های ویژه و Watermark به فیلم و ...
تبدیل فرمت های صوتی به هم
چسباندن چند کلیپ فیلم به هم

Description

TuneMobie M4V Converter Plus can remove DRM protection from both iTunes purchase and rentals, convert iTunes M4V movies, TV shows and music videos to all-purpose MP4 video without quality loss, preserve all multilingual subtitles, audio tracks, Dolby 5.1, closed captions and audio descriptions. The program performs at 30X faster conversion speed and convert a 2-hour 1080P movie in no more than 20 minutes. The program comes with a built-in search box you can use to locate M4V videos quickly. User interface is extremely easy-to-use and intuitive.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری