SecureAPlus Premium 4.9.1

SecureAPlus Premium 4.9.1

  • کاربرد : آنتی ویروس بسیار قدرتمند
  • نسخه :Version 4.9.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SecureAge Technology
  • سال تولید : 2018

توضیحات

SecureAPlus یک برنامه امنیتی عالی که برای محافظت از سیستم کامپیوتر شما در مقابل ویروس ها می باشد. این نرم افزار که یک لیست سفید و آنتی ویروس ابری که داراست امنیت بالای را در ویندوز شما ایجاد می نماید. اگر شما به آنتی ویروس هایی نظیر کسپراسکای،nod32،آویرا و … اعتکا کرده اید و پیشنهاد می نماییم که یک بار هم شده از این برنامه انتی ویروس ابری SecureAPlus استفاده نمایید. نرم افزاری قوی که بر عکس دیگر آنتی ویروسها که نیاز هست تا لایسنس های گران قیمتی برای شان بخرید تا به روز رسانی کاملی انجام شود در این نرم افزار یک دیتابیس به روز همیشگی و دائم را برای شما محیا کرده است تا همواره آنتی ویروسی آپدیت شده و بسیار قدرتمند را برای حفاظت از سیستم کامپیوتری در برابر انواع ویروس ها ، کرم ها ، بدافزارها و … داشته باشید. همانطور که می دانید ویروس ها و تروجان های مختلف و بدافزارها همیشه در حال پیشرفته تر شدن هستند و نیاز هست که یک سیستم امنیتی قوی جلوی انها را بگیرد و این آنتی ویروس می تواند اکثر آنها را شناسایی نماید تا در کامپیوتر شما خرابی به بار نیاورد. این نرم افزار با آنتی ویروس های قوی دنیا که همگی آنها را می شناسیم ترکیب شده و امنیت فوق العاده بالایی را به سیستم شما می بخشد.

Description

SecureAPlus is a security solution that combines antivirus and application capabilities of the white
list for applications. Anti-Virus protects your computer from known malicious programs,
whilst the whitelist provides proactive protection against unknown threats.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری