Kerish Doctor 2018 4.70

Kerish Doctor 2018 4.70

  • کاربرد : رفع مشکلات ویندوز
  • نسخه :Version 4.70
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Kerish Products
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری می باشد که برای رفع بیماری های مختلف سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. این نرم افزار از قسمت های مختلفی برخوردار می باشد که به کمک آن کاربران می توانند علاوه بر مدیریت سیستم عامل خود در شرایط بحرانی ، مشکلات به وجود آمده را نیز برطرف نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت آنالیز امنیتی ویندوز اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توان آسیب پذیری های موجود در قسمت های مختلف ویندوز را برطرف نمود. از دیگر ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به ابزار پاکسازی رجیستری ، پاکسازی ردپاها ، ابزارهای بهینه سازی سیستم عامل ، ابزارهای مدیری برای قسمت های حساس ویندوز و … اشاره نمود.

برخی از ویژگی‌های برنامه Kerish Doctor 2016:

حفاظت جامع از کامپیوتر:
Kerish Doctor 2012 طیف گسترده ای از مؤلفه های مورد نظر را برای محافظت کامپیوتر شما در برابر جاسوس افزارها و تروجان ها دارا می‌باشد. این برنامه از تنظیمات امنیتی و فایل‌های سیستمی ویندوز محافظت می‌کند؛ این امر مانع از آلودگی و یا تلاش برای رخنه کردن به رایانه شما می‌شود.

افزایش بهره‌ وری کامپیوتر:
Kerish Doctor 2012 سرعت کامپیوتر شما را به وسیله سه فاکتور مهم افزایش می‌دهد.
فاکتور اول بهینه سازی پارامترهای داخلی ویندوز می‌باشد. فاکتور دوم افزایش کارایی در حالت گیم که به وسیله جمع کردن منابع آزاد کامپیوتر در حالت گیم می‌باشد. فاکتور سوم نیز بهینه سازی منظم رجیستری ویندوز به وسیله حذف کردن ورودی‌های بی ربط و منسوخ شده که کارایی کلی سیستم را نیز افزایش می‌دهد.
رابط کاربر پسند برنامه
اصلاح قابل اطمینان خطاها و عملکرد های نادرست کامپیوتر
پاک سازی هوشمند دیجیتالی زباله‌ها و فایل‌های بی مصرف انباشته شده در سیستم

Description

Kerish Doctor is an all-in-one solution for automatic maintenance of Windows-based computers. The application prevents crashes, fixes system bugs, takes out digital trash, optimizes performance, and keeps the computer safe. Thanks to its unique ?ngine, Kerish Doctor prevents Windows crashes in real time, and reliably fixes system registry errors.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری