Avira System Speedup Pro 4.11.1.7632

Avira System Speedup Pro 4.11.1.7632

  • کاربرد : نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر
  • نسخه :Version 4.11.1.7632
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Avira
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Avira System Speedup یکی از برترین نرم افزارهایی است که میتوان در زمینه افزایش سرعت کامپیوتر به آن اشاره کرد . برخی از کاربران در زمینه نگه داری از سیستم شخصی خود از نرم افزارهای مجزایی استفاده میکنند که در نظر علمی علاوه بر اینکه سرعت سیستم را افزایش را نمیدهد بلکه باعث کاهش سرعت سیستم میشود . نرم افزار Avira System Speedup یک بسته جامع و کامل در زمینه پاکسازی و افزایش سرعت کامپیوتر است . سیستم پاکسازی ماژول ها شامل مجموعه ای از ابزار است که به سرعت سیستم سرعت می بخشد . بازیابی مقادیر قابل توجهی از فضای هدر رفته توسط نرم افزار امکان پذیر می باشد . نرم افزار هارد دیسک مربوط به سیستم را مورد توجه و بازبینی خود قرار میدهد و تمامی فایل های مخرب را از بین میبرد . ابزار ریجستری در نرم افزار درج شده و کاربر میتواند توسط موتور جستجو نرم افزار تمامی ریجستری های سیستم را مورد بررسی خود قرار دهد .



ویژگی های نرم افزار Avira System Speedup :

– افزایش سرعت کامپیوتر

– تعمیر و بازیابی ریجستری

– بازیابی فضای از دست رفته هارد

– مناسب برای تمامی ویندوزها

– پشتیبانی از ویندوز Windows 10 ، Windows 8.1 ، Windows 8 ، Windows 7 در نسخه های 32 و 64 بیتی

Description

Unleash the power you didn't know your PC had. Has your computer slowed down over time? Give it maintenance, not patience! Your PC's best days are still yet to come. Clean it up. Tune it up. Free your PC to perform at its best! Throughout its life, your PC accumulates programs, logs, junk files, cookies and other scraps that stick around long after they are needed.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری