Titania Nipper Studio 2.5.9.7097

Titania Nipper Studio 2.5.9.7097

  • کاربرد : نرم افزار تامین امنیت ویندوز
  • نسخه :Version 2.5.9.7097
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TitaniaLtd
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Nipper Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای پیکربندی و شکل دهی برای تنظیمات امنیتی می باشد. با وجود این نرم افزار حیاتی می توانید سیستم هایی که وابسته به اینترنت هستند را امن تر کنید و دسترسی سارقان را به آن ها سخت تر کنید. در 365 روز سال، می توانید اعلامیه های این برنامه را مشاهده کنید. این برنامه از ترافیک اینترنت شما بسیار کم مصرف می کند و شما را دچار هیچگونه مشکلی نخواهد کرد. نسخه فعلی که بر روی سایت قرار دارد، مخصوص ویندوز می باشد اما این برنامه را می توان بر روی انواع سیستم عامل هایی نظیر لینوکس، مک و ... نیز اجرا کرد. هیچگونه پیاده سازی و انجام کار خاصی برای پیکربرندی و راه اندازی این برنامه نیازی نیست و رابط کاربری آن به گونه ای بهینه سازی شده است که هر فردی می تواند به سرعت کار با آن را بیاموزد. پشتیبانی از حالت آفلاین و مستقل بودن برنامه از نرم افزار های جانبی از دیگر ویژگی های آن می باشد.
ویژگی های نرم افزار Nipper Studio :
- همگام سازی ساده با سیستم
- رابط کاربری ساده
- مصرف کم اینترنت
- وجود هیستوگرام های مختلف
- دادن انواع جزئیات دلخواه

Description

Quickly identifies undiscovered vulnerabilities, so you can stay secure, harden your networks and prevent attacks in minutes. Discover misconfigured systems and firewall, switch and router vulnerabilities, effortlessly and without mass network traffic.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • میر
    (14:21)   1401/11/1
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    با سلام امکان ثبت نام در سایت وجود ندارد؟ من چندبار شماره تماس رو زدم اما پیامی نیومده
    من میخوام نرم افزار nipper studio رو بخرم

بارگزاری