PGWare SystemSwift 2.6.4.2018

PGWare SystemSwift 2.6.4.2018

  • کاربرد : نرم افزار افزایش سرعت و کارآیی ویندوز، بازی و اینترنت
  • نسخه :Version 2.6.4.2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PGWare
  • سال تولید : 2018

توضیحات

امروزه به دلیل پیشرفت های فراوان درعصر تکنولوژی سرعت دغدغه اصلی مردم و کاربران دنیای الکترونیک می باشد، ما در اینجا به شما نرم افزار SystemSwift را معرفی می نماییم تا بخش عمده مشکلات سرعت و کندی در سیستم های خانگی و رایانه های خود را برطرف نمایید. نرم افزار سیستم سوییفت با تکیه بر الگوریتم های خاص خود میتواند افت سرعت های خسته کننده در کامپیوتر های شما را اعم از سرعت در گیمینگ، نرم افزار های کاربردی و سنگین، اینترنت و بقیه بخش های کلیدی را جبران نماید. این نرم افزار پس از اسکن کامل سیستم و شناسایی مشکلات در تنظیمات و تغییرات غیر ضروری و مضر به تعمیر آنها می پردازد، همچنین با اولویت بندی وظیفه های پس زمینه ی CPU به ترتیب ضروری و غیر ضروری موجبات افزایش سرعت را فراهم می سازد، در قسمت حافظه کامپیوتر نیز تغییراتی بوجودمی آورد برای مثال می توان به تغییرات در الگو های رونوشت برداری از روی اطلاعات هارد دیسک اشاره نمود . نرم افزار SystemSwift به صورتی است که شما پس از نصب و راه اندازی کامل آن تغییرات اساسی را به وضوح مشاهده می نمایید، در مرحله اول بزرگترین تغییر در سرعت بوت سیستم مشاهده خواهد شد که وجه تمایز آن در بین نرم افزار های افزایش سرعت می باشد. شما میتوانید آپدیت های بعدی نرم افزار افزایش سرعت ذکر شده را از سایت ما و یا داخل خود نرم افزار دریافت نمایید.

برخی قابلیت های کلیدی نرم افزار System Swift:
- افزایش سرعت و کارایی سیستم
- افزایش سرعت اینترنت و افزایش سرعت دانلود
- تسریع پردازش بازی ها و نرم افزار های مختلف
- رابط کاربری فوق العائه آسان برای افراد آماتور
- استفاده از الگوریتم های پیشرفته جهت تعمیر انواع مشکلات سیستم
- قابلیت رفع نیاز های سرعت و کارایی
- کم حجم و کاربردی با قابلیت بالا بردن سرعت اجرای بازی ها
- امکان به روز رسانی در داخل نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل محبوب مایکروسافت ویندوز
- و...

Description

SystemSwift sets the standard for PC and game optimization software. A combination of our three products PCMedik, GameGain and Throttle; SystemSwift instantly makes your computer faster and fixes common problems associated with frustrating slowdowns and errors, squeezes out every last bit of performance your computer and games are capable of and increases the speed of your internet connection. Do you remember when you first turned your brand new computer on and how fast it worked? With SystemSwift and a click of the mouse you can bring back this speed to your computer instantly. SystemSwift quickly scans your computer for common problems and fixes them, it then makes several permanent changes to Windows so your computer feels like it is brand new once again. Don't deal with a slow computer and make tasks take longer to complete, install SystemSwift and make your computer run faster.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری