T3 UK - March 2016

T3 UK - March 2016

  • نوع فایل : مجله
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

امروزه پیشرفت تکنولوژی آنقدر زیاد شده که اگر اخبار آن را دنبال نکنیم شاید بعد از یک مدت کوتاه با اطرافمان بیگانه شویم و شاید نام وسایل اطراف خود را ندانیم! گجت ها ابزارهایی هستند که امکانات زیادی را برای کمک به ما در زندگی روزمره مان فراهم میکنند و باعث میشوند ما لذت بیشتری از زندگی ببریم و به زندی روزمره خود رنگ تازه ای بدهیم! یک گجت (Gadget) میتواند یک گوشی هوشمند ، یک دوربین عکاسی ، یک کنسول بازی و یا حتی یک خودروی آخرین سیستم باشد. یک گجت میتواند هر ابزاری باشد که با کمک تکنولوژی به رفاه و سرگرمی ما کمک کند. مجله T3 معروف ترین مجله جهان است که در هر شماره خود به معرفی جدیدترین گجت ها پرداخته و آنها را با هم مقایسه میکند و به ما کمک میکند تا اگر قصد خرید داریم بتوانیم بهتر به انتخاب درست برسیم. همانطور که گفتم شما در این مجله از جدیدترین گوشیهای هوشمند ، تبلت ها و کنسولهای بازی تا قهوه جوش ، یخچال و حتی اتومبیلهای روز دنیا را خواهید یافت. من خودم از خوانندگان دایمی این مجله هستم و به هر کسی که علاقه مند به دانش در باره پیشرفت تکنولوژی و شناختن ابزارهای اطرافمون هست توصیه میکنم حتما این مجله رو دانلود کنه.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری